Mika!, A'dam, Kriebels! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Mika!, A'dam, Kriebels! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Mika!, A'dam, Kriebels!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Juli 2008 | Nederland, Amerongen

Om alvast een beetje in de vakantiestemming te komen zijn we gister bij Mika geweest in...A'dam!
Wat een geweldig concert zeg echt giga hip! En omndat we na 't concert niet echt zin hadden om naar huis te gaan... hadden we een hotel geregeld.. in de (ja,ja nog even decadent(A)) de P.C. Hooftstraat...
Om precies te zijn in hotel Patou (erg gezellig en met een onwijs leuk restaurant : www.http://www.hotelpatou.nl/nl/home/ ) Ook heerlijk dus...
Natuurlijk moesten we ook nog de nodige vakantie kleren shoppen en je zou toch denken dat, dat in A'dam wel lukt...;) Voor Nicole was t ook geen probleem die heeft ze direct met een vrachtschip laten verschepen naar Bali (grapje(A) maar t had wel bijna gekunt;)) voor mij (Kirsten) was t blijkbaar toch nog een hele opgaaf...100 jurkjes verder had ik nog steeds niets:| Alles was te groot, te lang, te stom of te duur;) Op Bali verder zoeken dus! Gelukkig ging ik niet met lege handen naar huis want...Ik moest nog een bh en die paste gewoon:D Helemaal top dus...
De rest van onze shop-acties zullen op Bali zijn...
Morgen nog even de boeken inleveren op school...en dan...(nee nog niet naar Bali...) naar Utrecht met Britt, naar de film: "Hoe overleef ik...mezelf?". Top dus!

Maar helaas is het afscheid toch ook al wel erg dichtbij...en ach het is maar 4 weken en het word natuurlijk een geweldige vakantie! maar een beetje stressen voor ons afscheid-jank-momentje gebeurd nu toch wel(A)...

Nu weer leuke dingen...Bali is inzicht! het weer is er geweldig! top dus!

Verder een hele dikke kus voor iedereen en het volgende bericht volgt snel...! Kusjes col & kirs

p.s.
Mika foto's volgen heel snel!

  • 09 Juli 2008 - 20:37

    Esther:

    Mikaa was echt een geweldig concert inderdaad! En dat afscheid komt goed hoor! Voordat je het weet zijn jullie weer terug!;)
    Heeel erg veel plezier in ieder geval! En we houden contact!

  • 09 Juli 2008 - 21:11

    Leny:

    heel veel plezier ik heb begrepen dat je je 1e traantje al hebt gelaten
    geniet er in ieder geval samen lekker van
    ik zal jullie wel een beetje missen in de boot deze zomer

  • 10 Juli 2008 - 03:15

    Jw:

    na de PC Hooft wordt dat vast afzien stelletje luxus beesten

    groetjes uit peking

  • 10 Juli 2008 - 08:45

    Kyara:

    Nog 3 dagen..
    Ik jarig, jullie naar Bali!
    Stiekem ben ik vreselijk jaloers, maar ik wens jullie heel (maar dan ook echt heel veel) plezier, enneh, denk nog is aan me als ik in ons koude landje wegwaai/regen!
    Liefs,

  • 10 Juli 2008 - 13:16

    José:

    heeey meiden,
    ik heb jullie site ook eens bekeken en ziet er leuk uit! Ik ben zelf met Marjolein 2 maanden op Bali geweest, was een toptijd!
    Jullie reisschema ziet er strak uit hoor! Volgens mij hebben jullie alle hostels al geboekt want anders zou ik jullie net als Marjolein aanraden langer op Gili Trawangan te blijven en korter in Padangbai. Padangbai is niet zo veel te doen, wij hebben daar ons duikbrevet gehaald, dus we hebben ons wel vermaakt. Topi-inn is een goeie keus daar! Doe Manon (eigenaresse) maar de groeten.
    Gili Trawangan is een fantastisch mooi bounty-eiland waar je niks anders kan doen dan relaxen..klinkt het goed haha?

    Uhmm verder nog tips...
    -dolfijnen spotten in Lovina(geen kookcursus aan laten praten)
    -dansshow meepakken in Ubud.
    -topsurfers en tempel spotten in Uluwatu
    - In Kuta eten bij Chasers, pizza en pasta voor nog geen 2 euro...want hoe gek ook, dat rijst wordt je ook zat ;)
    Je kan inderdaad nog langs het weeshuis gaan, is ongeveer 20 min met de scooter vanuit Kuta. De weg is een beetje moeilijk uit te leggen ;) Weeshuis ligt in Dalung.
    Als je naar het weeshuis gaat, neem een luizenkam mee, want dat verkopen ze daar niet en je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Voor de rest van kleding, je kan er ALLES kopen!

    Ohw ja als je weer teruggaat naar huis, moet je 150.000 pp betalen op de airport, wel handig om apart te houden. En serieus, je moet overal afdingen! Eerste keer even wennen maar het is 1 groot spelletje dus laat je niet gek maken en begin laag met afdingen.
    Volgens mij is mijn verhaal wel lang genoeg geworden.
    Bali is echt aanrader, dus ik weet zeker dat jullie er een toptijd gaan hebben!
    Veel plezier.
    Groetjes, José (van marjose.waarbenjij.nu)


  • 13 Juli 2008 - 07:44

    Joke:

    Goedemorgen Nicole en Kirsten,vandaag is het eindelijk zover, klaar met aftellen, de tassen gepakt en dan op naar het vliegveld, ik wens jullie een hele goede vlucht, en een fijn verblijf op Bali, heel veel plezier en geniet ervan, liefs Joke

  • 14 Juli 2008 - 09:58

    Jorik:

    heey nicht ben je er al, of nog niet?(heb geen idee hoe lang het vliegen is)ik zit nog een week aleen thuis.de rest werkt nog veel plezier Je neef(je)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amerongen

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 114717

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: