laatste bericht vanuit Ubud... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu laatste bericht vanuit Ubud... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

laatste bericht vanuit Ubud...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Juli 2008 | Indonesië, Ubud

Morgen vertrekken we om 10.00u naar Lovina...Dus...vandaag het laatste berichtje uit het binnenland van Bali.
We hebben hier onwijs geluk gehad met de accomodatie...t bed was dan wel een beetje hard maar alles werd elke dag gedweild! (willen we thuis ook wel;))
Vandaag zijn we nog naar Celuk geweest, het zilverdorpje. In dit dorpje kun je vooral veel zilveren en goude sieraden kopen. En, nadat we eerst verkeerd afgezet waren door een taxi-chauffeur, zijn we toch nog geslaagd! Nicole heeft een erg leuke zilvere armband gekocht...en ik een ketting en een ring...Nu nog een bijpassende jurk...;) Na het "shoppen" zijn we wat gaan eten bij ons heerlijke restaurantje...echt geweldig! Witte plak rijst met gefrituurde kip met cashewnoten en een geweldig sausjes...Col had een bord met allemaal verschillende hapjes, prima dus weer!

Wat we gister nog vergeten waren te vertellen is dat de beelden bij de tempels ook een sarong dragen, dit is omdat iedereen met een ziel een sarong moet dragen en ze er van uit gaan dat de afgebeelde goden ook een ziel hebben.

Vandaag in de Taxi trouwens ook les gehad...in jawel indonesisch...De chauffeur zei het woord in het indonesisch dan in het engels en dan wilde hij het Nederlandse woord weten...We hebben er onwijs veel lol om gehad! want dankjewel = terima kasi kwam hij niet helemaal uit qua uitspraak;) Aan het eind van de rit dus maar een beetje fooi gegeven voor de les indonesisch...

Maar tot morgen, vanuit een ander plekje, Lovina!
Hier zitten we als het goed is een week... ben heel benieuwd:)

Kusjes en Knuffels!

• 19 Juli 2008 - 11:15

Britt:

Nu ben ik de 1e!!

Veel plezier & t klinkt allemaal goed

• 19 Juli 2008 - 11:21

E:

En ik 2de ;)

Klink allemaal goed zeg! vooral dat "shoppen" met aanhalingstekens ;)
    Morgen weer een ander plekje, veel succes en plezier daar! :)

• 19 Juli 2008 - 11:28

Lies:

HI! Wat een mooie verhalen en wat goed dat jullie zoveel dingen bezoeken. (Col, Knal nog maar een paar mooie foto’s op deze site, want volgende week ga ik met mn laptop naar opa en oma en dan kunnen ze die foto’s bekijken) Veel plezier nog! en zijn jullie btw al andere backpackers tegengekomen?

• 19 Juli 2008 - 20:45

Renate:

Hoi Kirsten en Nicole, wat beleven jullie veel leuke dingen,zeg!(en wat leren jullie veel
    ;p )We zijn benieuwd naar jullie volgende stek.Hopelijk kunnen we dat in Italië en beetje volgen, daar gaan we morgen heen. Heel veel plezier nog! gr van allemaal!

• 19 Juli 2008 - 20:50

Kyara:

Nichtje en Nicole,
    Nog heel veel plezier (niet erg origineel, ik weet het, ik weet het!)
    Ik zal aan jullie denken als ik in Italy zit! (Bah, dat klinkt een stuk minder Exotisch dan Bali..)
    Liefs,

• 23 Juli 2008 - 11:32

Laura:

Woooh, heftig bling bling ding, die armband :D