opnieuw gemist... - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu opnieuw gemist... - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

opnieuw gemist...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Juli 2008 | Indonesië, Amed

Zijn we weer!
Voor jullie je zorgen beginnen te maken omdat we een dag niets van ons hadden laten horen zullen we maar even beginnen met te zeggen dat alles goed is...
Gister werden we een tikkeltje laat wakker...dat wil zeggen om 13.00 vonden we het toch wel tijd worden om op te staan...Gevolg: We missen voor de 2e keer het ontbijt en verschijnen (onder gelach van het personeel...) om 13.45 voor onze brunch...
Na onze brunch/lunch/ontbijt/eten werd ons aangeboden om naar de GitGit watervallen te gaan...
Echt geweldig! In tegenstelling tot de SingSing watervallen waren dit er een paar waar nog wel veel water in stond! We hebben hier dus ook super mooie foto's van!
Ook hebben we het op deze plek voor het eerst koud gehad (we waren namelijk zo stoer om te gaan zwemmen in het water van de waterval...brrr!)
Omdat het de laatste avond in lovina was, hadden we gister geen tijd om een verhaaltje te schrijven...we moesten namelijk naar de Kantin 21 bar om even afscheid te nemen van iedereen...(snik snik)
En toen gingen we dan vandaag naar Amed toe...
Hier aangekomen is het stil, rustig en leeg en hebben we nog niet echt een leuke bar of restaurantje gevonden...Hopelijk lukt dat nog wel...
Verder wilde we een scooter huren maar viel Nicole tijdens het testritje, geen goed idee dus!
Ook zijn (alweer ja) de plannen een beetje aangepast...we kregen namelijk te horen dat je vanaf hier met een vissersbootje naar de Gili eilanden kunt...en dat, dat veel sneller gaat dan via Padangbai....
Als het allemaal lukt word het plan dus nu al volgt:
We blijven (zoals gepland) tot 29 juli in Amed gaan dan (als het te regelen valt met het hotel) van 29 juli tot 1 augustus naar Gili Trawangan en op 1 augustus gaan we dan tot 6 augustus weer terug naar Lovina...Om vanaf daar weer gewoon de planning te volgen (6-9 augustus Sanur 9-11 Legian) 11-12 onderweg naar huis..

En nog een x bedankt voor de leuke reactie's is erg leuk om hier te lezen!

Kusjes

• 27 Juli 2008 - 09:30

Col En Kirs:

Het is geregeld! van 29 juli t/m 1 augustus zitten we op Gili Trawangan en daarna...gaan we door/terug naar...Lovina! Nu hopen dat ze ons daar nog 2 nachten extra willen/kunnen hebben;)

nogmaals kusjes! ons

• 27 Juli 2008 - 11:12

Ma En Lies:

He Jos Verstappen! We hopen dat de crash niet te hard was anders moet je op zoek naar de Indonesische Klazien uut Zalk. We kijken uit naar de foto's.

Groetjes Ma en Lies

Ps - Opa is tha man met z'n foto's. Heel Leersum heeft je vast al gezien.

• 27 Juli 2008 - 11:44

Oma Br.:

Mooie meiden, mooie foto's dat kan toch niet anders. ja jullie zitten nu al weer op de helft van jullie vakantie nu geniet maar fijn ook de laatste weken want voor je het weet staan jullie weer op schiphol nu met traantjes van blijdschap dat je weer thuis bent./ veel liefs van oma

• 28 Juli 2008 - 09:17

Opa En Ans:

Meiden jullie maken er wel een groot feest van en genieten met volle teugen, als jullie terug zijn heb je wel ongeveer alles op het eiland gezien, fantastisch dikke kus en ga zo door.