*zucht* bounty eiland nummer 1 - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu *zucht* bounty eiland nummer 1 - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

*zucht* bounty eiland nummer 1

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 Juli 2008 | Indonesië, Gili Trawangan

Vandaag weer lekker vroeg op (5.15 ging de wekker...) om nog even lekker te ontbijten en vervolgens (met onze backpack op onze rug met een scootertje!) naar de boot gebracht te worden. Een prachtige houten Balinese vissersboot...zeewaardig? geen idee ze zeggen het...
Na een klein kwartiertje op zee merkte we het al...er waren golven! En niet een paar maar gewoon een hele zee vol...Oftewel we werden lekker nat gespetterd en bleven maar netjes strak naar de horizon kijken...
Na een tijdje op zee waren we wel weer gewend en de golven en hebben we alle liedjes van kinderen voor kinderen, veldhuis en kemper en wat er verder op de i-pod stond voor onze Balinese visser (die geen woord engels sprak!) gezongen! Erg gezellig...
Na een kleine 3 uur was het eiland in zicht en met 3,5 uur waren we dan eindelijk daar op het geweldig witte bounty strand van Gili Trawangan.
Adembenemend hoe je het koraal onder de boot zag en daarna met je voeten in wit, zacht strand zand zet!
Op Gili (na flinke onderhandelingen met de schipper in het gebarentaals...;)) hebben we een paardenkar gezocht die ons naar Karma Kayak, ons plekje bracht.
Hier hebben we echt een super bungalow met uitzicht op zee en...(hier bijna uniek!) een douche met ZOET (oke wel koud maar goed) water...
Top accomodatie en top locatie dus!
Morgen kijken wat er hier te snorkelen valt...maar eerst uitslapen want...we kunnen ontbijten tot (dat moet ons lukken) 12 uur!
Snorkel verhalen volgen hopelijk morgen!

Kusjes col & kirs

• 29 Juli 2008 - 13:41

Joke:

Wat hebben jullie toch een schitterende vakantie, elke dag valt er wel iets te zien of te doen, Ja vroeg opstaan valt niet mee, maar maakt veel goed, als je weer nieuwe indrukken op doet, wens jullie veel plezier op Gili Trawangan, Liefs Joke