laatste plekje.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu laatste plekje.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

laatste plekje....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Alweer het laatste hotel, het laatste plekje, de laatste Mie & Nasi Gorengs de laatste Pisang Gorengs :| Alweer bijna het einde van onze vakantie :(...
We zitten nu in Legian Beach in een prachtig hotel! Een ware deluxe kamer...met een giga bad en ook nog een buitendouche...24 uur per dag Roomservice (zelfs om 3 uur vannacht zouden we dus nog Nasi Goreng kunnen bestellen;)) en een prachtig zwembad...Beetje jammer alleen dat we niet de enige toeristen zijn;)
Maar het plan was om vandaag naar het weeshuis te gaan om wat spullen te brengen en eens te kijken hoe het er daar aan toe gaat...Na een telefoontje naar het weeshuis dachten we het allemaal geregeld te hebben...dit liep helaas iets minder goed waardoor we niet opgehaald werden op de afgesproken 14.00 en om 15.00 nog voor niets zaten te wachten in de lobby van het hotel..
Het weeshuis bezoek is dus helaas niet gelukt, in plaats van het weeshuis hebben we dus uiteindelijk het strand bezocht en een spa waar onze teennageltjes weer helemaal netjes bijgewerkt zijn:)
Ook ben ik (Kirsten) zwaar aan de studie en staan alle Balinezen gek te kijken wanneer ik ze bedankt & groet in hun eigen taal...
Met een spoed cursusje bij de Spa kan ik nu ook tot 7 tellen (8,9,10) vergeet ik telkens... en 11 t/m 17 lukt dan ook weer:)
Oftewel als ik thuis kom spreek ik naast Nederlands ook 4,5 woord Indonesisch;)
Na dit bericht gaan we nog even door voor de Pisang Goreng;) en dan waarschijnlijk toch wel een beetje op tijd slapen want...we moeten voor 10.30 ontbeten hebben:| en dat met ons ontbijt ritme...juist das lastig!
Met een beetje geluk (als het iets minder bewolkt is dan dat het vandaag aan het eind van de dag was...) naar Tanah Lot...voor de zonsondergang bij 1 van de belangrijkste tempels...
En dan moeten we eigenlijk ook nog naar Ulu Watu en tig andere dingen;)
Conclusie: we komen tijd te kort Help!;)

Tot snel iedereen en we hopen natuurlijk voor jullie (en stiekem ook voor ons zelf) op beter weer!
(in ieder geval vanaf dinsdag;))

Kusjes!

  • 09 Augustus 2008 - 14:15

    Ellen:

    Tjonge, wat gaat dat snel! Maar het is natuurlijk altijd leuk om het gevoel te hebben dat je nog eens terug wilt omdat je nog niet alles gezien hebt. Geniet nog maar dubbel dan die laatste uurtjes en voor de komende dagen een hele goede reis gewenst!!
    Kus Ellen

  • 09 Augustus 2008 - 18:59

    Ans En Opa,:

    Bedankt voor alle informatie en mooie foto's we hebben ervan genoten, we wensen jullie een goede en veilige reis terug naar huis, geniet van de laatste dag.

  • 10 Augustus 2008 - 13:59

    Joke:

    Hey meiden, jammer, jammer ik vraag het me ook wel eens af waarom de tijd zo snel gaat, maarja er is een tijd van komen en gaan, maar de afgelopen weken hebben jullie zoveel gezien en gedaan waar velen jaloers op zullen zijn, ik wil jullie bedanken dat ik elke keer zo mee mocht genieten van jullie vakantie verhalen en foto`s heb er erg van genoten, graag wil ik jullie een hele goede terug reis wensen,enne nog lekker genieten van de laatste dag, heel veel liefs Joke

  • 10 Augustus 2008 - 22:13

    Linda:

    Het zit er (bijna) op meiden. Een verhaal en ervaring waar je de rest van je leven op terug kan kijken en wat je ongetwijfeld een heleboel geleerd heeft (en dan niet alleen maar die schoolboeken kennis maar echte kennis).
    Afscheid nemen bestaat niet, denk daar maar aan op moeilijke momenten op vliegvelden.... In koud Amsterdam staan weer vertrouwde warme armen op jullie te wachten.
    Super genoten van jullie verhalen en ik verheug me al op die van volgend jaar.
    Kus en een goede reis gewenst.
    Linda

  • 12 Augustus 2008 - 05:48

    Nelleke:

    Ohhh, betekend dit dat ik mijn dagelijkse 'Nederlands bijhouden' moet missen?!?

    Hey meiden! Ik heb genoten van jullie verhalen, ben hardstikke jaloers, wil ook naar Bali, ga de verhalen missen en zie de helft van jullie de 20e? Mijn broer schijnt dan een feestje te hebben...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 114669

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: