cijfers...opties en het eerste hotel! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu cijfers...opties en het eerste hotel! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

cijfers...opties en het eerste hotel!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Juni 2009 | Nederland, Amerongen

Zoals beloofd nu een positief bericht....

Aller eerst nog even wat school-zooi...Vandaag kreeg ik een mailtje van meneer Backer (mijn Natuurkunde leraar) en met een N-norm van 0,5 heb ik een 7,0 gehaald voor mijn herexamen Natuurkunde! Dat houdt dus in dat ik nu een 6,0 gemiddeld sta en volgend jaar nog maar 2 vakken over hoef te doen!

Oftewel het plan nu voor volgend jaar: Starten met Engels en Scheikunde voor de pilot, waarbij ik dus in januari eindexamen kan doen. En als reserve ook nog mijn wiskunde starten voor het examen in mei. Of ik dan met wiskunde door ga bepaal ik in januari...

Dan kan ik in januari twee dingen doen...of ik ga als nog naar skoebi-do of ergens anders reizen en dan ook meteen m'n Frans en/of Duits en Economie en/of M&O en dan in sept. 2010 met de 3-jarige variant van IHM starten:) Opties genoeg dus!


Dan nu het vakantie nieuws....
De eerste nachten in Bangkok zijn geboekt! We zitten echt in een super mooi hotel op een onwijs goede plek!
voor iedereen die nieuwschierig is...
http://unicograndesilom.com/ (check de ligging van het zwembad en het dak terras!!)

Nu vanmiddag nog even winkelen met mama in Amersfoort... (topjes zijn in ieder geval niet meer nodig...(dankje Nelleke!!))
En dan zijn we er helemaal klaar voor!

voor de familie...tot vrijdag!

Liefs,

Kirsten


  • 30 Juni 2009 - 08:39

    Ria:

    tja, zo verbaasd over je mooie cijfer (je kan het!! maar dat wisten we al) dat je de tweede optie voor januari vergeet te melden. Hier komt die dan...Ook kan Kirsten in januari starten met IHM maar dan de vier jarige variant. Frans en/of Duits en Economie zijn dan niet noodzakelijk. Maar lieve dochter eerst maar relaxen en genieten van je mooi geplande reis en dan een keus maken en je weet het .... het komt goed,

    Liefs Ria

  • 30 Juni 2009 - 09:17

    Jorik:

    netjes! een 7 voor natuurkunde! maarehh tot vrijdag??? gr jorik

  • 30 Juni 2009 - 12:58

    Esther:

    Aah echt goed van die 7 hee!:D
    Heeeel veel plezier op je super vette reis, en ik zie je 25 augustus weer! Pff klinkt nog zover weg, maar de tijd gaat sneller dan je denkt!
    Liefs,
    Esther

  • 30 Juni 2009 - 14:10

    Nelleke:

    Graag gedaan! Maar ik had die zak met kleren beter kunnen geven nadat je met je moeder had gewinkeld, haha.
    Als je nog tips nodig hebt over Thailand... Ik heb er slechts 2 maanden gezeten! Je weet me te vinden komend weekend!
    Groetjes en super van je cijfer

  • 30 Juni 2009 - 14:40

    Ellen:

    Gefeliciteerd met dat mooie cijfer en tot vrijdag !!
    Liefs Ellen

  • 30 Juni 2009 - 20:57

    Nelleke:

    Even jullie hotel gecheckt...

    2500 baht voor een kamer?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    In Silom???

    Whaaaaaaa, met wat voor een budget reizen jullie??? En waarom zitten jullie in niet in Kho San RD?????? Of Sukhimvit??

    Haha, ben heel benieuwd hoe de rest van je reis eruit gaat zien!


  • 30 Juni 2009 - 21:01

    Kirsten:

    Heej Nelleke,

    We hebben m via een andere site geboekt;)
    25 euro per nacht(A)
    Rest van de reis moet wel goedkoper....
    Toevallig nog leuke slaap ideeen voor hua-hin/cha'am
    en Ko tao, Ko pha nang en Ko Samui...?


  • 30 Juni 2009 - 21:03

    Nelleke:

    Even serieus. Silom is echt niet zo veel aan. Daar zit alleen expat en zaken mensen. Veel leuker om in dus kho san of sukhumvit te zitten. Ik weet nog een hele leuke in sukhumvit die misschien wel aan jullie eisen voldoet :-)

  • 30 Juni 2009 - 21:03

    Kirsten:

    Heej Nelleke,

    We hebben m via een andere site geboekt;)
    25 euro per nacht(A)
    Rest van de reis moet wel goedkoper....
    Toevallig nog leuke slaap ideeen voor hua-hin/cha'am
    en Ko tao, Ko pha nang en Ko Samui...?


  • 30 Juni 2009 - 21:04

    Nelleke:

    25,- per nacht p.p.? Dat is dus 2500 Bhat en heel veel geld in Thailand! HIhi.

  • 30 Juni 2009 - 21:04

    Nelleke:

    Maarre we spreken elkaar van het weekend wel ff, zit vol met tips!

  • 30 Juni 2009 - 21:05

    Kirsten:

    heej ik stuur 2x dezelfde reactie...dat was niet de bedoeling:P

    Maar als t goed is krijgen we de 2e dag een rondleiding van een meisje uit bangkok via de couch surf site:D

  • 30 Juni 2009 - 21:06

    Kirsten:

    niet per persoon:P in totaal:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amerongen

Zuid-oost Azie 2009

Recente Reisverslagen:

13 September 2009

beetje vertraagd maar...

24 Augustus 2009

familie dagje...

22 Augustus 2009

www (woordenboek, wallen, weg)

17 Augustus 2009

Madonna?

15 Augustus 2009

En nu heb ik WEER vakantie....
Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 114739

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: