Visum is onderweg! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Visum is onderweg! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Visum is onderweg!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Januari 2010 | Nederland, Amerongen

Hoi Hoi allemaal,

Alles goed? Met mij, Kirsten, wel! Het lijkt en is misschien wat vroeg maar dit wilde ik er toch alvast opzetten...

Aankomende zomer zal ik weer richting Bali vertrekken. Als het allemaal volgens plan loopt zit ik er eerst een maand alleeen, dan komt Mama (hoe, wat, waar is nog een beetje de vraag...) en twee weken later komen Papa en Britt dan ook naar Bali toe om nog 3 weken met z'n vieren rond te trekken...

Maar die eerste maand zal ik niet stil zitten... Na 100-en mailtjes naar hotels en vrijwilligers organisatie voor werk had ik het al bijna opgegeven tot Coba baca.
Zij wilde me graag hebben en nu het aller beste nieuws... naast werk kunnen zij ook voor m'n visum zorgen!
Geweldig dus!

Even wat over Coba Baca, Coba Bace betekend in het Indonesisch Probeer te lezen. En dit is ook precies waar zij zich op richten, het is namelijk een openbare bieb die naast het uitlenen van boeken ook helpt bij het maken van huiswerk en cursussen geeft. Momenteel geven ze cursussen Indonesisch, Engels, gitaar en schaken maar de bedoeling is dat dit verder uitgebreid wordt. En daar wil ik graag bij helpen!

Als je meer wilt weten over de organisatie: www.cobabaca.org

Ik heb er zin in! Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan horen jullie het snel!

Liefs,

Kirsten

• 26 Januari 2010 - 10:35

Esther:

Klinkt super allemaal! ENJOY (ook al duurt t nog even..;))

• 26 Januari 2010 - 10:42

Corine:

Hey lieverd ga je weer volgen hoor!!!! Geniet alvast van alle voorbereidingen x

• 27 Januari 2010 - 14:30

Inge:

Klinkt allemaal weer erg leuk. Voor jou, maar ook voor ons. Hebben wij weer van alles te lezen.

• 28 Januari 2010 - 10:49

Ellen:

Toppie!! Leuke plannen maken is heel goed !!
    X

• 28 Januari 2010 - 19:46

Cindy:

Wat,,cursus schaken kunnen ze dat bij ons ook niet doen =D..

Geen scoubidou meer trouwens :P

En: SUPER VET!!