Hokus pokus pas, ik wou dat hier mijn camera was.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Hokus pokus pas, ik wou dat hier mijn camera was.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Hokus pokus pas, ik wou dat hier mijn camera was..

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

07 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Saya di Bali!

Ja ja het was weer zo ver... na een tijd me er giga op verheugd te hebben werd ik vrijdag toch wel zenuwachtig...
Weer zo'n stom vliegding in en dan op naar een maand Bali, Alleen...
Gelukkig wist mama mij heel goed gerust te stellen toen we op schiphol naar vliegtuigen stonden te kijken met de opmerking: "goh toch eigenlijk wonderlijk dat die dingen vliegen" :P

Maar... de vlucht ging uiteindelijk prima, de piloot had zin om door te vliegen en zo waren we dus in 11.39 u in Singapore! En ook het laatste stukje, waarbij ik natuurlijk wel in slaapviel... ging prima!

Daarna zijn Richelle en ik naar ons hotel gebracht wat er allemaal prima uit zag. Richelle heeft de dag daarna al een surfles gehad en we hebben een beetje rond gelopen... rond 15.00u ben ik richting Lovina vertrokken!

Gisteravond Dika weer gezien en 3 nichtjes van hem! Erg gezellig, vanavond waarschijnlijk kano-en en wat eten.

Ook heb ik vandaag kennis gemaakt met de mensen van Coba Baca (spreek uit: tsjoba basja (ongeveer))Ontzettend aardige mensen die overal voor open staan en ontzettend blij waren met de meegebrachte kaas!

Verder vandaag een beetje een luie dag op het strand enzo want mijn maag en ik moeten weer even erg wennen aan de warmte...

Vertel jullie snel meer over Coba Baca enzo!

Heel veel liefs,

Kirsten

p.s.
Foto's komen misschien later... ben namelijk zo blond om mijn nieuwe camera in de taxi te laten liggen :'(
Gelukkig heb ik een team vol prive detectives die hard op zoek zijn naar de taxi chauffeur... ben benieuwd...

• 07 Juni 2010 - 09:14

Ellen:

Fijn dat je veilig overgekomen bent !! Nu maar weer genieten dan van je geliefde eiland hè? Die camera dat komt wel goed.
    Veel plezier en een dikke kus van ons vier!
    Hou ons op de hoogte, dat vinden we leuk.
    XXXX

• 07 Juni 2010 - 11:10

Claudia:

Hoi Kirsten,

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!
    Vreemd idee als ik eraan denk dat ik daar 2 weken geleden ook was haha.
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen.

Groetjes Claudia en have fun!!!

• 07 Juni 2010 - 12:35

Esther:

Wat een leuk verhaaltje! Leuk dat je ook Dika enzo weer hebt gezien! Echt jammer dat het niet meer is gelukt met iets af te spreken! Maar dat moeten we over 3 maanden maar inhalen dan. Ik ben ben benieuwd naar de rest van je verhalen en nog heeeel veel plezier!

Liefs,
    Esther

• 07 Juni 2010 - 15:24

Nelleke:

Geen zorgen de reisverzekering keert wel uit, wel als je dezelfde als mij hebt, haha.