3 op een rij? Daar pas ik nog wel bij! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu 3 op een rij? Daar pas ik nog wel bij! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

3 op een rij? Daar pas ik nog wel bij!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

25 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Na het al een aantal keer gezien te hebben, was voor mij vandaag de primeur...
Ik was nummer 4 op de scooter!
Tini en Novi, 2 zusjes van het strand hadden me namelijk uitgenodigd om hun huis,3 km verderop in een mini dorpje te komen bekijken.
En dat kon ik natuurlijk niet weigeren!
En dus werd de scooter erbij gepakt, Adi het jongste jongetje voorop, dan papa, Novi en als laatste was ik aan de beurt!
Thuis werd ik super ontvangen met een colatje en een speciaal voor mij gehaalde watermeloen, heerlijk!
Tini en Novi zijn ook 2 meisjes die het leuk vinden om de boeken op het strand te lezen.
Alleen was Tini vandaag niet de hele tijd aanwezig en het meisje dat Novi altijd voor leest was aan het werk...
En tja...daarvoor was maar 1 oplossing, ik ben gaan voorlezen!
Geen Engels, geen Nederlands maar een Indonesisch boek!
Novi hing echt aan mn lippen terwijl ik aan het stuntelen was met de woorden en dan vooral de uitspraak!
De kleine woorden las ze zelf letter voor letter, lees-les op het strand dus:)

De vader van Tini, Novi en Adi heeft de boeken nu ook ontdekt en heeft Adi zitten voorlezen op het strand. :)

De mensen hier zijn zo onwijs vriendelijk, er liep hier namelijk een dwaas rond die mij 2 avonden naar huis volgde wat ik niet prettig vond, tourist police erbij en het hele strand ingeschakeld... Die laat zich dus niet meer zien! En mn strand-verzorgsters laten me niet meer alleen gaan:P

Verder ben ik zo gaar als een koekkie omdat ik perse de wedstrijd van het Nederlands elftal wilde zien:P
Zo even een schoonheidsslaapje en dan op naar Brazilie - Portugal!

Wat een leventje he?

Maandag hier het voetbal toernooi en een gratis trip naar het westen met Anik en haar ouders:)
Heb er zin in!
Kirsten nr. 8 COBA BACA woehoe en de shirts zijn...KNAL ORANJE!

Nieuwe foto's volgen morgen!

kusjes!

  • 25 Juni 2010 - 11:32

    Leny:

    hoi gaat super he geniet van je verhalen iedere keer weer ben ook wel een beetje jaloers wou dat ik ook nog 20 was haha
    groetejs xx

  • 25 Juni 2010 - 11:54

    Ellen:

    Wat een belevenissen allemaal zeg! Ben benieuwd naar je foto's.
    Top wat je daar allemaal in gang zet hoor!!!
    XXXX-jes uit Zeewolde

  • 25 Juni 2010 - 13:04

    Nelleke:

    Foto!

  • 26 Juni 2010 - 11:10

    Kirs:

    Zo wat nieuwe foto's :)
    Verdere foto's komen waarschijnlijk op een andere site...
    Foto ruimte is nl op :)

    kussies!

    p.s.

    Ellen & fam, bedankt voor jullie smsje:D


  • 27 Juni 2010 - 18:58

    Cornelie Van Der Ree:

    Hey Kirs!

    Nog gefeliciteed, ik had je ge smst maar die blonde moeder van je had het verkeerde nr gegeven...:( leuk te zien dat het je goed gaat!
    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 114629

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: