kijk uit malloot een kokosnoot! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu kijk uit malloot een kokosnoot! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

kijk uit malloot een kokosnoot!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Heej hallo allemaal!

Hoe is het daar?
Hier in Ubud (op wat darmklachten alleen nu bij mij) na goed!
Gister hebben we veel door de stad gelopen en zijn we bij een restaurant geweest dat aan een erg mooie vijver en tempel lag!
Super om te zien.
Verder is het huis waar we zitten ook echt heerlijk, het is allemaal heel erg open en je ziet vanaf de bovenste verdieping de hele dag door eekhoorntjes en kleine grijze apen in de kokosnoot bomen spelen!

Papa en mama zijn vandaag naar het Arma museum, waar we vlakbij zitten, geweest en vonden dat erg mooi. Britt en ik bleven lekker thuis met een goed boek:)

Morgen worden we door de chauffeur van Adirama hotel opgehaald en naar Lovina gebracht om daar een week te verblijven in Villa Romy (ben benieuwd wat paps en mams er van vinden, laat het snel horen Claudia!)
En vanaf Lovina ligt eigenlijk alles nog open, het kan de westkust worden, de oostkust (Amed), de gili eilanden of Nusa lembongan en omgeving... Jullie horen daarover snel meer!

Heel veel liefs vanuit een nat (ja, ja regen!)maar mooi en gezellig, Ubud!

xxx

p.s.
Na mama haar eerste aanvaring met een Gecko op een hotelkamer in Benoa, hadden we vandaag een vogel binnen die overal zn kop tegen stootte... vallen we in herhaling? (2008 adirama hotel col?)

• 23 Juli 2010 - 15:27

Claudia:

Hoi Kirsten,

Ja....ik ben zelf ook benieuwd hoe jullie het vinden.Zeg maar tegen Aku en Putu dat we contact met elkaar hebben dan komt het wel goed haha.
    Groetjes Claudia en nog een heel mooi verblijf op Bali met je familie.

P.S.Zou je mss een foto van Jalan Claudia op je site erbij kunnen zetten want ik heb zelf nog niet gezien hoe het er nu uitziet.

• 24 Juli 2010 - 04:47

Col:

Je bent toch niet weer in de badkamer gaan zitten he:P hihih en wie heb je nu gebeld om hem uit het huis te halen??(agus??;))
    TERUG naar LOVINA:D
    heel veel plezier!
    GROETJES DOEN AAN IEDEREEN HE:P

kus voor jullie

p.s.
    niet met je zusje gaan dansen op straat he:P ze zien je overal hihihih
    gaan jullie nog naar de vulkano?

• 26 Juli 2010 - 04:23

Nelleke:

Nusa lembongan misschien iets leuker als je met familie bent, gili's zijn erg backpackerig en veel magic mushrooms en wiet, haha.

Hier in China alles (weer) goed. Nu in Yuongshou en het is echt super heet!