Coba Baca - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Coba Baca - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Coba Baca

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

07 Oktober 2010 | Nederland, Leeuwarden

Stukken minder exotisch als Bali, stukken minder warm en minder zon maar...vanuit het gezellige Leeuwarden zou ik jullie graag op de hoogte houden van de dingen waar ik mee bezig ben!

Nadat ik een super tijd gehad heb bij de bibliotheek in Lovina van Coba en Peer. Waar ik heel erg welkom was, veel lol gehad met Mulianing, Gede en Febe, heb ik besloten actief te blijven voor Coba Baca.

Hoe?
Door te bedelen bij vrienden, familie en vage bekenden.
Maar ook door op zoek te gaan naar bedrijven, scholen en andere instellingen die op wat voor manier dan ook willen meewerken.

Een van de opties voor scholen is een inzamelactie van het zendingsgeld. Natuurlijk ben ik dan ook bereid om meer info te geven over Coba Baca met een powerpoint presentatie, informatie brief en stukjes in de nieuwsbrieven.
Daarnaast zijn eigen initiatieven natuurlijk ook altijd welkom!

Voor wie?
Iedereen!

Wie doen er al mee?
Mijn familie wordt vast gek van mijn gebedel maar...het heeft effect! Dankjulliewel:)
Ook is de 1e school al gevonden, CBS de Schakel uit Leersum. En hoop ik dat de kinderen van CBS de Wilhelminaschool uit Amerongen, Coba Baca belangrijk genoeg vinden.

Nut?
Naast dat het super belangrijk is dat Coba Baca kan blijven groeien en de kindern op Bali lekker kunnen blijven lezen, kan ik er ook studiepunten meer verdienen voor school.
Twee vliegen in 1 klap dus :D Dat noemt men nog is effectief werken;)

Maar goed veelste veel informatie weer... Het is dus gewoon heel simpel, Help Coba Baca aan boeken en mij aan een studiepunt! ;) Het enige wat jullie hoeven te doen is mijn blogs lezen, reclame maken en goede ideeën aanleveren. Eitje toch?

Heel veel liefs,

Kirsten

p.s.
Nieuwe reisplannen zijn ook in de maak (A) Misschien eerst een bezoekje van een Balinees...of een tripje naar....? Iemand een idee, heb 1 week vakantie, t moet niet al te duur zijn maar vooral wel cultuur hebben...

• 07 Oktober 2010 - 16:28

Kirsten Van Der Vegt:

www.cobabaca.org , check de nieuwsbrief van juli :D

• 07 Oktober 2010 - 17:20

Jorik:

goed bezig!!

• 07 Oktober 2010 - 20:06

Claudia:

Hoi Kirsten,Zijn er mss ook dingen die ik zou kunnen doen of meenemen als ik zelf ook weer daarheen ga??
    Laat me maar wat weten!!
    Groetjes Claudia

• 07 Oktober 2010 - 21:07

Ellen:

Tuuuuuuuuuuuurlijk blijven we je steunen!!
    Maar 1 weekje vakantie, de hele zomer? Dan zou ik toch maar een eilandje iets dichterbij zoeken.
    X Ellen

• 08 Oktober 2010 - 11:55

Cindy:

Goed idee: geef een feestje waar de entree een donatie aan Coba Baca is :D

Ga op fietsvakantie =D, Ik heb nu plannen om met iemand naar Parijs te fietsen :P

• 08 Oktober 2010 - 11:56

Cindy: