Eat, Pray, Love... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Eat, Pray, Love... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Eat, Pray, Love...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Oktober 2010 | Nederland, Amerongen

Na een top weekend in Leeuwarden met Britt, Laura, Mama en Heleen, heb ik nu een weekje vakantie :D
Met Britt, Laura, Mam & Heleen ben ik afgelopen maandag, na een dagje winkelen, naar Eat, Pray, Love geweest. Voorstukjes waren prachtig, beelden in de film ook maar wat was die film langdradig zeg :| Na een dagje struinen door de stad was het gewoon lastig je ogen open te houden...Niet echt een aanrader dus.
Verder was het super leuk om m'n zusje & nichtje te logeren te hebben. En vooral ook om ze de ochtend daarna wakker te maken (A) (wat een leedvermaak he...) Ook heb ik mijn module assignment voor school ingeleverd en is het nu dus wachten op de punten...

Dan nog even wat Coba Baca nieuws:
Aankomende week is het dan zover, mijn 1e presentaties voor Coba Baca :D

Afgelopen week kreeg ik een mailtje van de kerk in Amerongen, dat zij als nog een keer het collecte geld wilde inzamelen voor Coba Baca en wel op zondag 31 oktober. Om de mensen alvast enthousiast te maken, zal ik morgenochtend de collecte aankondigen met een powerpoint presentatie en een mooi verhaal :)

Maandag en dinsdag zal ik dan mijn presentatie geven op C.B.S. de Schakel in Leersum.

Ook ben ik met hulp van Cindy en heel veel mensen die ik telkens bestook met voorbeeld brieven etc. bezig met het organiseren van een sponserfietstocht!

Het doel:
Minstens 500 euro inzamelen voor Coba Baca.
Hoe?
Door zoveel mogelijk deelnemers te vinden. De deelnemers zullen zichzelf moeten laten sponseren door familie, vrienden etc. Lukt dit niet, dan kunnen zij altijd nog een kaartje kopen voor € 10,- p.p.
Wanneer: 17 april 2011
Vertrekpunt: Station Driebergen-Zeist (bij voldoende deelname een 2e startpunt in Amerongen)

Opgeven kan per mail: kirstenvandervegt@gmail.com
via facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=162920880403186
of via hyves:
http://www.hyves.nl/agenda/16760695/Sponserfietstocht_voor_Coba_Baca/


Reis update:
Naast de acties voor Coba Baca ben ik ook weer hard op zoek naar goedkope vliegtickets...
Via wereldwijzer heb ik waarschijnlijk weer een vlieggenoot gevonden, heerlijk dus!
Ideeën en plannen zijn er ook al weer genoeg...zo zou ik graag een stopover willen maken in Dubai, wil ik naar Java (Bassie en Adriaan tempel) en zijn de kleine maatjes in Singapore en Maleisië toch wel erg fijn winkelen.... (ja ik blijf een vrouw...) Daarnaast blijf ik ook geregeld de site van Airasia checken voor leuke uitstapjes vanaf Bali of Java...

Bedankt weer voor het lezen! En volgende verhaal wordt wel weer de helft korter hoor...

Veel liefs,

Kirsten


p.s.
Wil je een keer lekker en gezellig eten? Ga naar Pepe's in Wijk bij duurstede! Echt super gezellig!
http://www.pepes.nl/index.html

  • 08 November 2010 - 21:36

    Inge:

    Het staat weer onder mijn favorieten, dus ik ben weer helemaal op de hoogte.
    liefs Inge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 114739

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: