terug op Bali! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu terug op Bali! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

terug op Bali!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Juli 2011 | Indonesië, Sanur

Hoi hoi!

Hier t 1e verslag vanaf Bali... Stukje eerder dan "gepland" maar tja als dat veel scheelt in vlieg kosten, is t toch wel aantrekkelijker om eerder te gaan :-) Na een prima, korte vlucht met Garuda dus veilig aangekomen op Bali...
Nu in Sanur waar we vandaag voor t eerst hebben uitgeslapen, HEERLIJK! Verder poging tot bruin worden op t strand, beetje window shoppen en dan vnaaf lekker ergens wat eten... verheug me al op een goede rendang of fijne nasi goreng... nam nam..
Morgen gaan we naar Kuta om daar een dagje lol te hebben om de surfers die nog niet kunnen surfen en te genieten van de gespierde surfers die het al wel kunnen ;-)
De 11e worden we dan opgehaald door Wayan, mn Bali papa die ons naar mn hometown, Lovina zal brengen!
T is trouwens wel een overgang van de enige toerist naar een druk zuid-Bali... mensen zijn nog steeds lief maar spreken opeens ook weer Engels enzo :p
Ook hebben we een Indonesisch tijdschrift gekocht gister op t vliegveld... t idee was dat ik er nog wel iets van zou kunnen maken maar das nog best lastig... maar ik geef niet op! Aan t eind van de vakantie heb ik dat tijdschrift letter voor letter gelezen en begrepen (A)....
De Horoscoop die erin stond is al gelukt voor mij; Niet iedereen is hetzelfde, pas er op dat je soms niet teveel pusht. liefde: Alles gaat goed en loopt volgens plan...T geloof in horoscopen was er al niet maar dit is wel een heel bizar verhaal :-P

Voor alle lieve mensen thuis trouwens.... t is hier netjes rond de 28 graden en veel zon... ernstig afzien dus... Binnenkort nog maar wat citroensap shoppen voor de blonde plukjes...(soms is het leven goed!!)

Heel veel liefs,

Kirs

• 09 Juli 2011 - 15:06

Coba Maas:

Hoi Kirsten,we zijn al helemaal klaar voor onze voetbaltoernooi. We hebben een ander lokatie.Dus neem even contact met ons op. Heel leuk dat je d'r bij bent.
    Fijne dagen in Kuta en tot ziens in Lovina.
    Groetjes, Coba.

• 09 Juli 2011 - 16:05

Ellen:

Klinkt allemaal weer leuk en lekker.
    Geniet lekker van je "thuiskomst".