please goden, schiet ajb op... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu please goden, schiet ajb op... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

please goden, schiet ajb op...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

20 Juli 2011 | Indonesië, Ubud

Hallo Allemaal!

Hoe is het?
Hier weer even een update van onze reis dingen :-)
Eva is wezen duiken bij Menjangan island, wat echt heel gaaf bleek te zijn! Mijn rug werkte even tegen dus snorkelen ging m nog niet worden maar... nog 4 weken te gaan dus tijd zat! Verder hebben we nog een 2e ceremonie gehad, die ik gelukkig overleefd heb..het duurde 3,5 uur! (goden werkte niet echt mee en hadden waarschijnlijk ernstig leedvermaak om de pijn in mijn knieen en benen na 3,5 uur op mn knieen en in kleermakers zit zitten...) Uiteindelijk wel weer een ontzettend indrukwekkende ceremonie meegemaakt :-)
Verder was het echt ontzettend leuk dat Juliette, Harry en Fleur ook in Lovina waren! We hebben 2 super avondjes gehad waarvan ik de ene nu ernstig merk (nee jongens,nog steeds niet door de alcohol) Thuis komen als de haan van de buren begint te kraaien is na een paar dagen best killing ahhahaha
Na een kort nachtje richting Ubud gereist waar we nu in een prima hotel zitten! (waar natuurlijk eerst flink wat vanaf gelult is... startprijs 55 dollar eind; 24 euro!)

Morgen gaat Eva helaas al weer naar huis :-( we hebben echt een top tijd gehad samen! Toch best bizar hoe je zo fijn kunt reizen met iemand die je eigenlijk voor die tijd niet super goed kent! :-) (thnx eef, ook voor je troost sessies whahahaha) Ik zal 's avonds dan met Wayan weer terug rijden naar Lovina...Ik zal dan eindelijk weer "echt" aan het werk gaan en met een beetje nuttig gaan maken ;-) Ook staat er nog een kook les van de vrouw van Wayan op de planning, mocht t wat worden, dan zijn jullie ooit allemaal nog een x uitgenodigd hahaha

Jullie horen snel weer van me als ik in Lovina zit en dan volgen er ook weer nieuwe foto's (onderandere van Coba Baca :D )


Heeeel veel liefs,

Kirs


p.s.
Ik mis jullie stiekem zo af en toe wel! xxx


  • 20 Juli 2011 - 14:37

    Ellen:

    Hoi lieve nicht! Nog "maar" 4 weekjes
    en dan moeten wij jouw verslagen weer missen. Dus nu genieten we nog even mee van al je belevenissen. Zal best even wennen zijn als Eva weg is, maar je hebt gelukkig je werk! Werkze bij Coba Baca.
    Liefs vanuit Zeewolde !!!!!!!!!!

  • 20 Juli 2011 - 15:12

    Inge:

    Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt. Geniet er maar dubbel van voor je het weet zijn de laatste 4 weken ook zo voorbij. Ik ben het met Ellen eens wat betreft je verslagen. Zal dan en andere bezigheid moeten zoeken als het regent. Veel plezier nog.
    liefs Inge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 114558

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: