please goden, schiet ajb op... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu please goden, schiet ajb op... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

please goden, schiet ajb op...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

20 Juli 2011 | Indonesië, Ubud

Hallo Allemaal!

Hoe is het?
Hier weer even een update van onze reis dingen :-)
Eva is wezen duiken bij Menjangan island, wat echt heel gaaf bleek te zijn! Mijn rug werkte even tegen dus snorkelen ging m nog niet worden maar... nog 4 weken te gaan dus tijd zat! Verder hebben we nog een 2e ceremonie gehad, die ik gelukkig overleefd heb..het duurde 3,5 uur! (goden werkte niet echt mee en hadden waarschijnlijk ernstig leedvermaak om de pijn in mijn knieen en benen na 3,5 uur op mn knieen en in kleermakers zit zitten...) Uiteindelijk wel weer een ontzettend indrukwekkende ceremonie meegemaakt :-)
Verder was het echt ontzettend leuk dat Juliette, Harry en Fleur ook in Lovina waren! We hebben 2 super avondjes gehad waarvan ik de ene nu ernstig merk (nee jongens,nog steeds niet door de alcohol) Thuis komen als de haan van de buren begint te kraaien is na een paar dagen best killing ahhahaha
Na een kort nachtje richting Ubud gereist waar we nu in een prima hotel zitten! (waar natuurlijk eerst flink wat vanaf gelult is... startprijs 55 dollar eind; 24 euro!)

Morgen gaat Eva helaas al weer naar huis :-( we hebben echt een top tijd gehad samen! Toch best bizar hoe je zo fijn kunt reizen met iemand die je eigenlijk voor die tijd niet super goed kent! :-) (thnx eef, ook voor je troost sessies whahahaha) Ik zal 's avonds dan met Wayan weer terug rijden naar Lovina...Ik zal dan eindelijk weer "echt" aan het werk gaan en met een beetje nuttig gaan maken ;-) Ook staat er nog een kook les van de vrouw van Wayan op de planning, mocht t wat worden, dan zijn jullie ooit allemaal nog een x uitgenodigd hahaha

Jullie horen snel weer van me als ik in Lovina zit en dan volgen er ook weer nieuwe foto's (onderandere van Coba Baca :D )

Heeeel veel liefs,

Kirs

p.s.
Ik mis jullie stiekem zo af en toe wel! xxx

• 20 Juli 2011 - 14:37

Ellen:

Hoi lieve nicht! Nog "maar" 4 weekjes
    en dan moeten wij jouw verslagen weer missen. Dus nu genieten we nog even mee van al je belevenissen. Zal best even wennen zijn als Eva weg is, maar je hebt gelukkig je werk! Werkze bij Coba Baca.
    Liefs vanuit Zeewolde !!!!!!!!!!

• 20 Juli 2011 - 15:12

Inge:

Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt. Geniet er maar dubbel van voor je het weet zijn de laatste 4 weken ook zo voorbij. Ik ben het met Ellen eens wat betreft je verslagen. Zal dan en andere bezigheid moeten zoeken als het regent. Veel plezier nog.
    liefs Inge.