4 dagen Nasi goreng gemist :-O - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu 4 dagen Nasi goreng gemist :-O - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

4 dagen Nasi goreng gemist :-O

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

04 Augustus 2011 | Indonesië, Batavia

T heeft even geduurd maar ik ben er weer, even een aantal dagen out of running geweest doordat ik ziek was...Voel me nog steeds niet top fit maar dat heeft misschien ook te maken met t feit dat er nog niet zoveel eten in me zit...daar gaan we vandaag dus maar weer eens aan werken :-)

Voor ik ziek werd nog wel de street dance les meegekregen die gegeven werd door Romy, echt helemaal super! Romy is een meisje uit Nederland die op hoog niveau streetdanced en nu op zondag een aantal x de lessen zal geven! De kids vinden het geweldig en pikken het ontzettend snel op (echt mijn bewondering ik zou na het 1e pasje al af moeten haken...)

Ook had ik nog bedacht een paar dagen terug te gaan naar oost java..laat de Ramadan nou alleen net begonnen zijn met tot gevolg dat de restaurantjes daar overdag vaak dicht zullen zijn (zeker in de kleine plekken, die natuurlijk net in mijn planning stonden..) Niet echt ideaal om naar toe te gaan als je graag weer 2kg aan wil komen ;-)

Dan maar op zoek naar een alternatief! Dagje snorkelen, wit zandstrand, natuurlijkpark west Bali en relaxen klinkt opzich ook niet verkeerd...of de laatste 2 dagen op een mini eilandje al mis ik dan onafhankelijkheidsdag viering... tja jongens inderdaad vreselijke vakantie dillema's ;-)

Gelukkig hoorde ik dat jullie in Nederland ook even goed weer gehad hebben, top! hopen dat dat aan blijft houden want t zou toch wel fijn zijn als het 20 aug. minstens 27 graden is anders moet ik op zoek naar mn winter kleren ;-)

Ondanks dat ik me gammel en brak voel het hier nog wel naar mn zin! De mensen zijn echt geweldig! Na 2 dagen niet op t strand geweest te zijn, was ik weer even terug...iedereen was meteen ontzettend bezorgd en ze vroegen zich al af waar ik bleef... Veel " goede" tips mee gekregen van cola drinken (wist ik al:P) tot massage (was in ieder geval lekker) tot Guave sap, gatverdamme wat een zooi is dat zeg... na 5/6 slokken heb ik het op gegeven... daar word ik echt niet beter van. T mag dan wel een bom van vitamine zijn maar de smaak....jak! Voor de liefhebbers neem ik met liefde een pakje mee naar Nederland...gratis en voor niets!

Vandaag maar weer is richting strand en kijken of mijn lichaam weer zin heeft in een goede Nasi Goreng, mn hoofd in ieder geval wel hahahaha

Tot snel met hopelijk meer nieuws!


Liefs Kirsten


p.s.
Ik heb echt wel een heel chille verblijfplaats voor die 6 euro per nacht! Mn appel wordt voor me geschild, mn kamer netjes schoongemaakt als ik t vraag..maar vooral een super uitzicht ook vanuit mn bed op de tuin en elke ochtend een gezellig praatje met t personeel! Helemaal top :-) aanrader dus voor iedereen die ooit nog naar Lovina gaat...Manik Sari hotel (warm douche kan niet warm badderen wel!)

  • 04 Augustus 2011 - 08:54

    Jan Willem:

    he dat klinkt goed ! hoop dat je weer snel helemaal opgeknapt bent. Ennuh dat sapje hoef je voor mij niet mee te nemen. 27 graden op 20 augustus zal moeilijk worden, zeker op de tijd dat jij aankomt zooovroeg....
    Hier aan de Cote d´Azur lukt dat trouwens zonder problemen, vandaag 32 graden en vol zon.
    he nog veel plezier daar
    kus jw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 114655

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: