Pas op! Deze blog kost u geld! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Pas op! Deze blog kost u geld! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Pas op! Deze blog kost u geld!

Door: kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

12 Augustus 2011 | Indonesië, Batavia

Komt die dan.. de bedel blog haha ;-)
A.s. zondag zal ik samen met Agung weer richting zijn dorp gaan, voor de start van t boeken project...
Schriften, pennen en andere schoolspullen het makkelijker maken voor de kinderen in Panji Anom om naar school te gaan en iets minder te werken..jullie voelen m waarschijnlijk al aankomen... ik zoek een sponsor voor de kinderen in Panji Anom. Dit zou een goede start zijn om de kids duidelijk te maken dat ze voortaan bij Agung thuis terecht kunnen om te lezen en leren.
Ruben en Nicole zijn zo lief geweest al schoolspullen te sponseren! Naast schriften, potloden en pennen gaan zelfs schooltassen nu lukken! Thanks, Terima kasih, Sukseme, Merci, Dankje!
Wel ben ik nog op zoek naar een sponsor voor het benzine geld... Dit zal waarschijnlijk 3 a 4 euro per maand zijn(preciese bedrag volgt zondag..)

Het loopt dus allemaal wel lekker! Ook heb ik vandaag weer een leuke les indonesisch gehad en ik merk dat het steeds makkelijker gaat...t enige lastige is dat ik hier nu Nederlands, Engels en Indonesisch door elkaar spreek/schrijf wat soms voor grappige situaties zorgt:P Balinezen die me vreemd aan kijken als ik in t Nederlands start en Nederlanders/andere toeristen die me vreemd aan krijgen als ik op het strand niet direct overschakel op Nederlands/Engels.

De Nasi goreng komt gelukkig nog steeds mn neus niet uit :-) de Guave juice wel, gatver wat een rommel gooien ze t voor de grap ook nog in mn mixed juice... rare lui...

Nu zo weer is even wat eten en dan horen jullie snel meer!

Liefs, Kirs


p.s.

Paps alvast gefeliciteerd! Hier vieren we maar een malam sabtu/minggu feestje oftewel zaterdagnacht feestje op je verjaardag! extra kusjes

  • 12 Augustus 2011 - 16:57

    Ria:

    Mooi vier jij je feestje daar maar voor je vader! Wij vieren het hier, maar in gedachte ben je er gewoon bij hoor. Liefs, Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 114659

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: