Nog precies 1 maand... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Nog precies 1 maand... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Nog precies 1 maand...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

14 Oktober 2012 | Nederland, Amerongen

De zonnnige Nederlandse herfst is weer begonnen :D De eerste goede regenbuien gevallen en ik, ik ben weer lekker aan het studeren en aan het werk. Opzich niet echt verrassend maar wat wel apart is, is dat die Nederlandse herfst en vast vanzelf komende winter voor mij maar tot half november duurt. Direct na aankomst meldde ik het al maar.. nu staat het vast! Het ticket is geboekt en m'n huisje geregeld.

11 november vertrek ik namelijk weer naar Bali om daar het tweede deel van mijn minor Humanitarian management te gaan doen.
Tijdens deze minor zal ik actief zijn voor stichting Coba Baca en voor hen verschillende onderzoeken doen. Zo zal ik uit gaan zoeken hoe bekend Coba Baca is bij de lokale bevolking en wat zij verder nog van Coba Baca verwachten. Daarnaast zal ik onderzoek doen naar de mogelijkheden voor samenwerking tussen Coba Baca en een aantal andere organisaties en hard opzoek gaan naar structurele sponsoren op Bali zelf maar natuurlijk ook in Nederland.
Super leuk dus om te doen en ook ontzettend gaaf dat het bij Coba Baca kan! Ben ik echt heel blij mee. Een beetje spannend vind ik het dan weer wel zo zonder familie met kerst, sinterklaas en oud en nieuw vieren maar.. kicken is het zeker!
Ook heb ik een ontzettend leuk, lief, schattig huisje gevonden om te huren naast het voetbalveld in Kaliasem. Qua locatie echt top! Een exact adres heb ik nog niet en ik heb eigenlijk ook geen flauw idee of dat er ooit zal komen:P

Vrijdag 25 januari zal ik dan weer terug vliegen naar Nederland om er natuurlijk wel op tijd terug te zijn voor de verjaardag van Britt :-)

Al mn verhalen van hoe het is om echt te leven-leven op Bali en samen te werken met die lieve maar toch wel tikkeltje aparte mensen, fijne cultuur verschillen enz enz zullen weer te volgen zijn via deze site!

Voor nu heel veel liefs ennuh help nog even met duimen voor mijn visum en andere fijne verplichtingen...


xxx Kirs

  • 14 Oktober 2012 - 21:58

    Frederieke:

    De vorige keer was ik te laat met de T-shirtjes, heb je nog ruimte? Wil je dat ik ook aan vriendinnen vraag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 114585

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: