Nog precies 1 maand... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Nog precies 1 maand... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Nog precies 1 maand...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

14 Oktober 2012 | Nederland, Amerongen

De zonnnige Nederlandse herfst is weer begonnen :D De eerste goede regenbuien gevallen en ik, ik ben weer lekker aan het studeren en aan het werk. Opzich niet echt verrassend maar wat wel apart is, is dat die Nederlandse herfst en vast vanzelf komende winter voor mij maar tot half november duurt. Direct na aankomst meldde ik het al maar.. nu staat het vast! Het ticket is geboekt en m'n huisje geregeld.

11 november vertrek ik namelijk weer naar Bali om daar het tweede deel van mijn minor Humanitarian management te gaan doen.
Tijdens deze minor zal ik actief zijn voor stichting Coba Baca en voor hen verschillende onderzoeken doen. Zo zal ik uit gaan zoeken hoe bekend Coba Baca is bij de lokale bevolking en wat zij verder nog van Coba Baca verwachten. Daarnaast zal ik onderzoek doen naar de mogelijkheden voor samenwerking tussen Coba Baca en een aantal andere organisaties en hard opzoek gaan naar structurele sponsoren op Bali zelf maar natuurlijk ook in Nederland.
Super leuk dus om te doen en ook ontzettend gaaf dat het bij Coba Baca kan! Ben ik echt heel blij mee. Een beetje spannend vind ik het dan weer wel zo zonder familie met kerst, sinterklaas en oud en nieuw vieren maar.. kicken is het zeker!
Ook heb ik een ontzettend leuk, lief, schattig huisje gevonden om te huren naast het voetbalveld in Kaliasem. Qua locatie echt top! Een exact adres heb ik nog niet en ik heb eigenlijk ook geen flauw idee of dat er ooit zal komen:P

Vrijdag 25 januari zal ik dan weer terug vliegen naar Nederland om er natuurlijk wel op tijd terug te zijn voor de verjaardag van Britt :-)

Al mn verhalen van hoe het is om echt te leven-leven op Bali en samen te werken met die lieve maar toch wel tikkeltje aparte mensen, fijne cultuur verschillen enz enz zullen weer te volgen zijn via deze site!

Voor nu heel veel liefs ennuh help nog even met duimen voor mijn visum en andere fijne verplichtingen...

xxx Kirs

• 14 Oktober 2012 - 21:58

Frederieke:

De vorige keer was ik te laat met de T-shirtjes, heb je nog ruimte? Wil je dat ik ook aan vriendinnen vraag?