Nog maar 5 weken... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weken... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weken...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Mei 2013 | Nederland, Leeuwarden

Terwijl m'n zusje, nichtjes en vele anderen keihard zitten te leren voor de laatste paar examens, om daarna een week lang te feesten en spannende uurtjes door te brengen naast de telefoon, heb ik mijn 1e hotel weer geboekt.

Na een reis over Dubai (waar ik een stop zal hebben van ruim 22 uur, iemand tips?) kan ik daarna rustig 1 of 2 nachtjes chillen in Kuala Lumpur. Mijn hotel heb ik geboekt via: www.goededoelshop.nl een website waar Coba Baca nu bij is aangesloten. Alle aankopen die via deze website bij één van de 300 shops worden gedaan leveren, als je voor Coba Baca kiest, geld op voor de stichting. Het kost jezelf niets meer! Ideaal systeem dus. Op deze manier heb ik toch mooi 10% van mijn hotel overnachting gratis gedoneerd aan Coba Baca. Dat nachtje slapen zal dus extra lekker zijn! Mocht je ook op die manier aankopen willen doen bij bol.com, zalando, booking, expedia en vele andere, dan mag je altijd gebruik maken van ons gast-account. Inlognaam: Cobabaca wachtwoord: Bali2009 of natuurlijk even zelf een accountje aanmaken (in dat geval ontvang je zelf bericht over hoeveel je gratis gedoneerd hebt aan Coba Baca)

Maar goed dat was weer even het reclame stukje van deze blog ;-) (Bedrijven zijn ook zeer welkom, stuur mij welk (print) papier u gebruikt + wat u er nu voor betaald en dan zal ik een mooi overzicht sturen met webshops die hetzelfde papier aanbieden voor dezelfde of lagere prijs. Wanneer u dan besluit uw aankopen via de goededoelshop.nl te doen, kunt u ons steunen en een prachtig "bewust ingekocht" logo ontvangen)

Oke dat was het dan echt. Mijn hotel is dus geboekt in een super wijk in Kuala Lumpur. Dichtbij een aantal geweldige restaurantjes, de metro en alles wat praktisch is. Daarna zal ik doorvliegen naar Makassar. Op dit moment ben ik bezig met het zoeken van de goedkoopste reisoptie. Waarschijnlijk wordt dit rond 7 juli een vlucht van Kuala Lumpur naar Makassar. Voor Sulawesi had ik een prachtige route in gedachten. Met een houten veerboot een meertje over en andere te gekke dingen. Helaas bleek, na wat navraag via couchsurfing.org, dat er geen weg loopt van de andere kant van het meer naar waar ik naar toe wilde, net jammer. Ook vallen de afstanden (lees: reistijden) een beetje tegen. Het zou dus heel goed kunnen dat ik alleen het zuiden van Sulawesi door reis :-)
Ik ben echt heel benieuwd hoe dit zal zijn. Voor de eerste x echt alleen rondreizen! De voorbereidingen gaan gelukkig goed. Een nieuw klamboe is binnen (dankje oma G.) net als een reislaken (dankje Oma B. ;-)). Laat die enge vieze beestjes dus maar komen, mij maak je niet meer gek!

Woensdag waarschijnlijk naar de Tong Tong Fair in Den-Haag om alvast in de vakantie stemming te komen (ja ja ik was de gelukkige die een prijsvraag won van Indonesienu.nl!) lekker te eten (al heb ik vorige week zondag gemerkt dat mijn moeder minstens zo lekker kan koken!) en misschien nog wel een massage workshop volgen. Ik heb er zin in!

Voor nu heel veel liefs en succes voor iedereen die examens doet/gedaan heeft! Ik zal hard voor jullie duimen al slagen jullie natuurlijk allemaal, appeltje eitje!

Kirsten


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 114532

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: