van business class naar ratten in de gang... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu van business class naar ratten in de gang... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

van business class naar ratten in de gang...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 Juli 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Wauw wat een geluk. Emiartes wilde bijkbaar mijn hele Dubai ervaring geweldig maken dus kreeg ik m'n eerste vlucht een upgrade naar business class. Nou daar zou ik wel aan kunnen wennen! Eend vooraf gegrilde kip als hoofdgerecht en een stoel waar ik minstens 8x in pas, top!
Dubai zelf was ook leuk om een keer te zien. Veel rijke mensen en maffe dingen van een mega aquarium tot ijsbaan in een winkelcentrum en natuurlijk de Burj Khalifa! Met mijn at the top ticket kon ik naat boven in een lift die super snel ging en een beetje een sjaki in de chocolade fabriek idee gaf. Het uitzicht vanaf boven was super en als echte toerist heb ik me dan ook netjes op de foto laten zetten:-)

Na alle luxe van dubai was het tijd om te vertrekken naar kuala lumpur voor een iets normaler leven... Dit begon direct al met de vlucht, een vertraagde economy class vlucht met heel veel hobbels en ging verder in een gezellig maar vrij muf hostel.'s Nachts op weg naar de wc werd ik dan ook vriendelijk begroet door een mega rat haha. Tochvandaag maar even verhuist naar een goedkoper en schoner hostel. En ondanks de luxe van Dubai heb ik toch meer met Kuala Lumpur,mensen zijn chiller en prijzen een stuk aangenamer haha.

Maar ondanks dat, zal ik hier 8 juli toch weer weg gaan naar....? Wordt vervolgd

Liefs,

Kirsten


P.s.
Nog italiaanse boeken? Lever ze in bij ilsogno voor dit Coba Baca project:

http://1procentclub.nl/projects/cobabaca


  • 06 Juli 2013 - 11:21

    Martine Schinck:

    Heey Kirsten,

    Kuala Lumpur is een leuke stad maar idd erg veel ratten haha! Wij hebben er in februari ook veel gezien, vooral savonds als we over straat liepen vanuit de metro naar ons hotel! Geniet ervan, en heel erg veel plezier!

    Liefs,
    Martine

  • 06 Juli 2013 - 20:26

    Elisa :

    Heeey!

    Ik ben blij dat je toch een dagje dubai hebt gedaan! Was goed te doen toch in je eentje.
    De mensen in kuala lumpur zijn zeker chiller. En heel veel ratten ja >< veel reisplezier. Ik ben benieuwd waar je allemaal terecht komt!

    Xxx elisa

Tags: dubai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 114555

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: