voorproefje op de...zon! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu voorproefje op de...zon! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

voorproefje op de...zon!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

15 April 2008 | Nederland, Amerongen

Om ervoor te zorgen dat we niet voor het eerst onze neuzen zouden verbranden op Bali, hebben we alvast een voorproefje gedaan...
Afgelopen weekend zijn we namelijk samen met Remco wezen zeilen:D Super zonnetje heerlijk weer! prima wind... en tja een rode neus...;)

Ook de backpack foto's staan er eindelijk op...na veel geklooi met zelfontspanner en flits is het dan eindelijk gelukt, nja gelukt er zijn foto's (A)...

Ook de zeilfoto's zijn niet echt professioneel... misschien nog een punt om op te oefenen?

Ik (kirsten) ga eerst het reizen maar eens oefenen en wel op de volgende manier...
Maandag 21 april ga ik naar Londen en Vrijdag 25 april kom ik dan weer terug...Dan zijn we weer even thuis en gaan we met z'n 4-tjes naar marokko op 28 april...en op 9 mei komen we dan weer terug...(op naar de 2e verbrandde neus!)

Na het reis-proefje voor mij (Kirsten) word het wel weer tijd voor een test voor ons beide...M'n verjaardagsfeestje!!:D
En dan met een beetje geluk 25 mei op naar de volgende zeildag...

Oftewel nog vele voorproefjes op de zon!

Alvast een zonnig gestemde kus van de
B&B&B&B&B-freaks(A) ja,ja we breiden hem rustig uit...

liefs,

ons!

  • 15 April 2008 - 21:28

    Ria:

    begrijp ik dat ik 25 mei weer moet gaan fietsen?

  • 16 April 2008 - 09:11

    Ans :

    Deze kleding is niet geschikt voor bali .Backpack zijn wel goed ,maar de zeilboot is erg in het duister of is hij er niet

  • 16 April 2008 - 12:00

    Kyara.:

    Yeeh, deze site is op school (nog) niet geblokt, en dus kan ik rustig tijdens mijn tussenuur even reageren op jullie 'rode neuzen' verhaal. (Het moet niet gekker worden, blauwe handen, rode neuzen.. what's next? Groene oren?)
    Anyway, Kirsten, zullen we ruilen? Mag jij met de caravan naar Frankrijk, ga ik naar Marokko. Goede deal, toch..?
    Veel succes nog met foto's maken, oefening baart kunst! (of zoiets..)
    Kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amerongen

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 115158

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: