wie zijn billen brandt... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu wie zijn billen brandt... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

wie zijn billen brandt...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

13 Augustus 2009 | Singapore, Singapore

verslagje dat we gister niet online kregen...

Na geweldig Kuala lumpur hebben we de nachttrein gepakt naar Singapore...Na een rustige reis vonden we toch dat we wel weer wat luxe verdiend hadden... (we hebben tenslotte al 3 nachten in de trein geslapen...;))
En dat hebben we ons zelf dus ook gegeven...op Singapore centraal aangekomen (wat echt verbazingwekkend klein is!) hebben we een taxi genomen naar Sentosa Island...het hotel dat we op het oog hadden zat helaas vol...maar het vier sterren buur hotel had nog wel plaats...je begrijpt een kamer met uitzicht op zee konden we niet weerstaan en ook een zwembad met een giga waterval was te aantrekkelijk...
Gevolg we zitten nu op 1 van de meest neppe eilanden die je, je kunt voorstellen...de stranden zijn erg mooi, de kleine eilandjes die ervoor liggen ook...en verder is het vooral gericht op het vermaak van de mensen uit de stad....Maar voor 1 nachtje is het meer dan perfect, vandaag dus ook heerlijk op het strand gelegen en gehangen in 1 van de vele strandtenten...heerlijk!
Morgen door naar het centrum van Singapore op naar cultuur...en dat is maar goed ook...want 1 dag je billen verbranden is meer dan genoeg;)
want wie zijn billen brandt....

Kusjes van ons!

p.s.
Nu zitten we in Little India en hebben we net de Orchard road onveilig gemaakt...helaas te laat waardoor een deel van de winkels al dicht was maar...mocht je ooit naar Singapore gaan of gewoon een keer echt goed willen shoppen;) dan is dit zeker een tip...
tip 2 die er helaas wel bij hoord is dat een goed gevulde creditcard/bankrekening handig is...:P

• 13 Augustus 2009 - 14:50

Kirsten Van Der Vegt:

voor foto's van Sentosa Island... zie m'n facebook! ze komen zo snel mogelijk ook op mijn album maar die pakt die hier even niet..Kuala Lumpur volgt ook;)

• 13 Augustus 2009 - 20:34

Ellen:

Wij zijn net terug uit Parijs. Veel in de metro gezeten, maar wel gewoon in het hotel geslapen want dat is idd wel comfortabeler dan op zo'n bankje lijkt me. Veel gelopen hebben we ook (is voor jullie nu ook handiger met die zere billen :).Leuk om even bij te lezen wat jullie allemaal doen want dat is nogal wat zeg!!! Kirsten van harte met de verjaardag van je vader!!
    Groetjes uit Zeewolde van LERS en veel reisplezier maar weer.