Na regen... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Na regen... - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Na regen...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Mei 2010 | Nederland, Amerongen

Komt zonneschijn!!

Na allemaal goede berichten thuis,
- Mama helemaal gezond!! :D
- Toegelaten tot de hoge hotelschool
- Kamer in Leeuwarden!
- Geweldig scheikunde examen dus diploma? :),
zal ik me nu toch echt verder moeten gaan voorbereiden op mn reis want... over 5 dagen is het al zover!
Dan ga ik nu bijna de lucht in om daar 16 uur te stressen en vervolgens opgelucht en moe te landen op het fijnste vliegveld ooit vol met zogenaamd behulpzame mannetjes...
En dat voelt best vreemd!

Er is me al door verschillende mensen een lift aangeboden, per scooter! maar toen ik ze vertelde dat mijn tas 20 kilo weegt en ongeveer net zo groot is als ikzelf, bleef het toch wel even stil...

Ook van Coba Baca kreeg ik weer wat te horen, Juni wordt de feestmaand omdat ze dan een jaar bestaan.
Er komt dan een voetbaltoernooi, extra tekenlessen en ook ik zal nog wat moeten verzinnen...
Iemand een idee???

Met mn inzamel-actie loopt het geweldig! De gewone teller staat nu op € 514,75! en op de C.B.S. de Schakel doen ze ook allemaal hard hun best, de teller daar staat op € 300,-! Top toch?
Wordt de 1000,- dan toch nog reëel?

Voor nu weer genoeg want ik heb nog een hele boodschappen lijst met dingen:
- inentingen
- spullen uitzoeken
- winkelen
- rok terug brengen
- jonge kaas kopen
- boeken zoeken
- paspoort terug krijgen !!!
en alles wat ik nog vergeten ben...

Jullie horen snel meer!

Liefs,

Kirs


p.s.
Foto van mij in grabbelrok is te vinden op:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J6SJEZNE-D.jpg (kan shockerend zijn...)

p.p.s.
Ook dit jaar was een zeil voorproefje weer heerlijk:)
Wat een weer he? (afgelopen pinksteren)

xxx

  • 31 Mei 2010 - 07:29

    Nelleke:

    Inentingen, ben je daar niet een beetje laat mee? En je bent er al 2 x eerder geweest!
    Mooie rok hoor! En super dat alles nu even lekker loopt...
    Veel plezier in Bali!

  • 04 Juni 2010 - 08:57

    CBS De Schakel:

    Dag Kirsten,

    Een hele goede reis gewenst!
    Wij blijven voor je sparen!

    Alle kinderen en leerkrachten van CBS De Schakel, Leersum

  • 04 Juni 2010 - 20:52

    Claudia Ernst:

    Hoi Kisten,

    Alvast een hele goede vlucht naar Bali toe.
    Ik hoop dat je het er weer reuze naar je zin zult hebben tijdens je (werk)vakantie en ik blijf je verhalen natuurlijk volgen via "waar benjij.nu!!!
    Doe mn ma de groeten als je er langs zou gaan!!

    Groetjes Claudia

  • 05 Juni 2010 - 18:16

    Hilco:

    Heey Kirsten,

    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad naar Bali. Veel plezier daar.

    Ik spreek je vast wel weer op msn.

    Groetjes,

    Hilco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 115077

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: