Want ik blijf een Nederlander.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Want ik blijf een Nederlander.... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Want ik blijf een Nederlander....

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Hoi hoi!

Hoe is het in Nederland?
Hier gaat het eigenlijk allemaal wel prima! :)
Eergister mn 1e avondje Kantin weer gehad en dat was weer ouderwets gezellig! De band blijft gewoon geweldig en de mensen heel aardig.
(ff voor Nicole, die zanger heeft 3 kinderen, 11, 6 en 3 dus die gitarist in niet zijn zoon hahahahah)

Ook ben ik wezen kijken bij de bieb en dat was geweldig, de mensen zijn heel vriendelijk en mijn werktijden zeer flexibel.

Gister ben ik van huis veranderd...Op de weg er naar toe had ik wel even zoiets van HELP waar ben ik nu beland..maar eenmaal aangekomen was het geweldig!
Ik zit tussen de kippen, spelende kinderen, varkentjes, oude mannen die houthakken en mensen die op straat hangen.
Echt een super plek en het echte Bali...
Het ligt wel iets verder weg van het centrum en aangezien Dika even naar Amed is om te werken, heb ik geen prive taxi meer.. om dit op te lossen heb ik, als echte hollander, een FIETS gehuurd!
Lach me suf tussen al die scootertjes en verrotte busjes :P

's Avonds werd ik mee genomen naar een "studio" van Apel & zijn vrienden...
en ik wist dat die muzikaal was maar zo muzikaal...geweldig!

Na een iets korter nachtje wakker geworden door het geluid van kippen, hanen, honden, zwijntjes en....ORANJE voetbalfluitjes.
Het zoontje van Genjek (waar ik een kamer huur) was namelijk nogal verlegen maar hij en zijn vriendjes kwamen na de fluitjes helemaal los... Je hoort nu dus niets anders :P

Vandaag ook nog gewerkt bij Coba Baca, geknutseld met de kinderen daar en mijn shirt voor het voetbaltoernooi (ja ja ik word cheerleader...:P) is onderweg!
En een oefen object geweest voor kinderen die Engels oefenen, heerlijk!

Heel veel liefs,

Kirs

  • 09 Juni 2010 - 09:33

    Jan Willem:

    wow , dat klinkt heel erg leuk !
    veel plezier en succes
    kus jw

    Ha en ik kom in Juli !! :-)

  • 09 Juni 2010 - 10:05

    Col:

    Dan is het zeker ze neefje..:P
    Durft die al wat te zeggen??
    Groetjes aan iedereen!

    Succes (K)
    Liefs Col

  • 09 Juni 2010 - 12:05

    Maaike Melles:

    klink geweldig kirsten, blijf je blogs lekker volgen :) geniet ervan zolang het duurt!

    XX

  • 09 Juni 2010 - 16:07

    Claudia:

    Hoort zich allemaal weer geweldig aan!! Nog heel veel plezier daar en als je bij"Warung Apple"zou komen doe ze daar de groeten van ons.Héél lieve mensen en zij krijgt binnenkort een babytje.
    Ook de groetjes aan mn ma.
    Geniet ervan!!!
    Claudia

  • 10 Juni 2010 - 13:39

    Opa En Ans:

    Zo te zlezen geniet je weer ga zo door groet

  • 10 Juni 2010 - 15:07

    JE ZUSJE (L).:

    doe maar luxe daaro. veel plezier honn. xxxxxx

  • 11 Juni 2010 - 09:09

    Leny:

    ik moet het toch even kwijt je lijkt wel een beetje op je nicht die raakt ook alles kwijt haha
    veel plezier leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 114852

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: