na regen... ;-) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu na regen... ;-) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

na regen... ;-)

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

15 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Hallo Allemaal!

We denken elke dag weer aan jullie als we het hier koud hebben met 25 graden 's nachts...;-) maar we zijn nog wel zo vriendelijk ook jullie wat zon te gunnen...
Verder alles goed in Nederland?

Hier gaat alles top!
Team Biomantara uit Anturan (dorpje richting Singaraja) heeft het voetbaltoernooi gewonnen... t was echt een ontzettend spannende finale en t publiek ging helemaal los met flesjes gevuld met zand, steentjes en kartonnen dozen die gebruikt werden als trommel! Top sfeertje dus!

Gister zijn we met Fathur en Sudi naar de Aleng2 watervallen geweest echt super mooi, al was t wel een aardig stukje klimmen...Ik voelde me voor even net Jane uit Tarzan..

Ook hebben we van de weekm,geen idee meer wanneer precies, bij Adirama gegetn voor de dansvoorstelling. Super gezelligweer al blijft de zang gewoon slecht... met briefjes hebben weten geprobeerd Apel te laten zingen maar die durfde niet, mietje ;-)

Verder hebben we t ook met Wayan, mn Bali papa gepsroken... hij had die dag een tour gehad met touristen via het hotel. Zij betaalden 350.000 p.p. Opzich geen punt, prima (verdienten aan toeristen is natuurlijk t hele idee) beetje jammer alleen dat mijn Bali papa voor een fulltime baan maar 910.00 (+/-_ 70 euro) verdiend per maandm gevolg een giga lening 0omat hij graag wil dat zijn zoon, zn studie af kan maken. Sommige dingen blijven hier gewoon scheef en vreemd in elkaar zitten... huis huur voor een jaar (oke via fam.) 1500.000 IDR ,, school per 6 maanden 1.500.000 IDR excl. losse schoolkosten (ongeveer 25.000 per dag)

Maar goed, gelukkig blijven ze hier altijd vriendelijk lachen :-)

Vandaag zijn we naar de hot springs geweest en heb ik me heerlijk laten Masseren door reini echt viel gewoon in slaap (oke misschien was was ik ook wel een soort van moe aangezien we gister om half 4 thuis waren na een gezellig avondje muziek in Kantin en op t strand :-)) Verder hebben we vandaag ook allebei een traditionele ceremonie outfit gekocht... Nu zijn we helemaal klaar voor morgen! (Kuningan) en kunnen we in stijl op bezoek bij Wayan.

Jullie horen snel meer en foto's daarvan volgen zeker ook! Andere foto;'s zijn te vinden op:
(betere kwaliteit volgt via eva)

Liefs, Kirs

p.s.
Dankje voor jullie reacties Oma, Britt en Inge, leuk!
p.p.s.
Oma, de vertalingen volgen snel!

• 16 Juli 2011 - 13:16

Ria:

he leuk verslag maar t´was nog leuker je even te spreken. Liefs Ria