Backpack is binnen! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Backpack is binnen! - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Backpack is binnen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Maart 2008 | Nederland, Amerongen

Na de rekening nu ook de backpack!

Tas waar ga je met de meisjes naar toe?
Heeej jij daar met die tas...!
Vanaf nu kan het allemaal...Wat deze 2 smurfen (nee niet die van de ah!) hebben hun backpack binnen...

Met ons 1,55 lang een tas van 55 liter geeft best grappige taferelen...
tis ongeveer te vergelijken met een baby die een eastpack draagt...(misschien een beetje overdreven...? (A))

Maar of 55 liter wel genoeg is...?
Want we mogen nu onze backpack wel hebben maar dit hebben we nog nodig:
- Reisstekker
- 6 bikini's (ongeveer(A))
- geld voor eten..
- een zaklamp die niet op batterij-en werkt maar op stroom, of onze spierkracht;)
- een 2 pers. klamboe
- wegwerp washandjes...
- ehbo set
- Fietsroute boekje (heeft nicole voor dr verjaardag gekregen van Ria en Jan-Willem moet dus zeker mee!)
- een goede wegenkaart...
- een waslijntje (voor als we ff moeten luchten...:P)
- en natuurlijk koekjes!
- deet tegen de mugjes...

En dan moeten we voor die tijd ook nog shoppen! 10 paar slippers kopen en alles in onze tas proppen...:|

Gelukkig zijn we voor die tijd nog jarig...en hebben we nog ff om die dingen bij elkaar te sparen...Maar dan kan het toch echt beginnen!

en om al vast een beetje in de stemming te komen..: http://www.3opreis.nl/index.php?id=1824
Bali op tv:D

foto's van wij als backpack-smurfjes volgen natuurlijk nog!

Dikke kus

B&B-freaks!



  • 16 Maart 2008 - 22:06

    Linda:

    Volgens mij moeten jullie heel snel contact opnemen met Nelleke voor inpaktips. Een paar weet ik:
    bikini's: hebben ze daar
    geld voor eten?!?!?! dus niet 3 x plastic kaartje (1 van paps) en je komt de hele wereld over
    de rest: o.k.
    shoppen: ben je gek geworden: daar doen..... Na 1 maand Bali wasjes ziet het er toch niet meer uit.
    Welk type stekker heb je nodig? Wij hebben er nog wel een paar liggen.... (geen geld aan uitgeven dus, kun je beter daar 5 bikini's voor kopen).
    Ga gauw naar de link kijken, maar vandaag effe niet meer.

    Groetjes en tot gauw,
    JeLiNaNo

  • 17 Maart 2008 - 00:24

    Nelleke:

    Ha meiden!

    Nou van inpaken weet ik inderdaad alles! Mijn backpack is ook 55 liter en daar om je een heel eind mee!
    Mijn tip: Neem één bikini en één paar slippers mee. Kleren,bikini's en slippers hebben ze daar ook (ook van bekende merken) en zijn daar veel goedkoper! En orgineler! Het is toch veel leuker als iemand zegt, gog wat heb je een leuke bikini en dar jij dan kan zeggen, ja he? Heb ik op Bali gekocht!

    Neem dus vooral een lege backpack mee, zodat er veel mee terug kan!

    In elk hostel/guesthouse kan je wel wassen dus vergeet dat waslijntje en maak gebruik van de faciliteiten daar. Mijn EHBO setje heb ik ook braaf mee genomen en het enige wat ik heb gebruikt is asperine en zeeziek pilletjes, maar je mams zal wel minder blij zijn met deze tip hihi.

    Wegenkaart daar kopen; vaak beter en goedkoper.

    Beste manier om je tas in te pakken: Rollen!! Alles oprollen werkt het beste! En houd ondergoed en sokken apart ( in een (linhgerie) waszakje bijvoorbeeld. Heb je het snel bij de hand.
    Is ook erg handig voor alle stekkers en opladers, want die gaan anders echt overal in je tas zitten...

    Nou Ehh, ik zit jullie hele website vol te schrijven. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel hé?

  • 17 Maart 2008 - 09:26

    Oma Br.:

    ben je niet vergeten je bankrekeningnummer erbij te zetten voor al die benodigdheden, veel liefs, de groeten enen kusjes voor allemaal van oma br.

  • 17 Maart 2008 - 20:07

    Jorik:

    wow 55 liter dat is meer liters als jij in gewicht (schat ik zo'n beetje) en nu is zelfs je neefje je van 12 langer dan jij bent (1,57 cm) zie je zondag!

  • 21 Maart 2008 - 09:22

    Raoul:

    Hee hallo daar ;)

    Nou, hier is je reactie dan Kirs ;)
    Ik kan niet wachten op de foto's van jullie met die tassen (A) Maareh, de reis is ook leuk hoor xD Ik wou dat ik zo'n reis ging maken :) Echt geweldig! Ik heb een klein stukje over Bali op tv gezien, nou doe mij dat ook maar ;)

    Fijne pasen nog hè (ondanks het slechte weer ;))

  • 26 Maart 2008 - 08:50

    Peter V.:

    Ha nichtje en Nicole,
    We hebben nog wel een klamboe liggen voor twee personen. Goed getest door Elisa in Tanzania. Alleen is het handiger om 2x een tweepersoons mee te nemen. Past ie beter helemaal om je bed/onder je matras.
    Die dingen zijn nu eenmaal handiger als ze ook werken.
    Verder wilde ik nog een grapje maken, maar ik zag dat oma er beter in is...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amerongen

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 114738

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: