Nederland-Brazilie spannend? Nee joh de BK ! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Nederland-Brazilie spannend? Nee joh de BK ! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Nederland-Brazilie spannend? Nee joh de BK !

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Hoi hoi Allemaal,

Hoe is het daar? Na de overwinning van Nederland?

Hier gaat alles prima!
Heb Tini lid gemaakt van de bieb en ze vragen me nu al 2 dagen of ze kunnen komen maar helaas voor hen was de bieb 2 dagen dicht want...er moest gevoetbald worden! (de Bk, Bali Kampioenschappen)

Heerlijk! Super fanatieke teams, coaches en suporters... met een finale die spannender is dan alle Nederlandse wedstrijden bij elkaar....

in de laatste minuut werd het 4-4... verlening dus...
Onwijs leuk om te zien hoe de sfeer dan is, iedereen juicht mee en aangezien het ene team heel veel supporters had, was de rest per definitie voor het andere team.
Hoe beter het ging hoe enthousiaster ook de ouders werden...Oftewel, TOP reclame!

Toen ik gister ging eten kwam ik 2 Nederlanders tegen...
Gezellig mee gepraat en toen de standaard vraag: Waar woon je in Nederland? mijn antwoord: In de buurt van Wageningen, Utrecht in een klein dorpje, Amerongen...
De reactie, oh maar dat ken ik! ik woon in Veenendaal en mn familie in Amerongen!
Hoe grappig zit je 12.000 km verderop kom je iemand tegen waarvan je een deel van dr familie kent!

Verder ben ik een heerlijke prooi voor de muggen en snap ik niet waarom ik me nog in smeer met Deet want t lijkt wel of ze daar alleen maar van houden...
De autan die ze hier verkopen werkt wel ietsies beter...mja aangezien ik het 's avonds toch vaak koud krijg, is een vest nog het handigst:D

Nu even lekker douche want tja, ik kon de bal natuurlijk niet met rust laten dus ben 1 groot stofmonster:P
(zo bruin ben ik nog nooit geweest...)

Heel veel liefs,

oh en voor wie het nog niet wist...

BRITT IS OVER :D WOEHOE!


kusjes,

Kirs


  • 29 Juni 2010 - 10:57

    Nelleke:

    Jaa, lokale insmeer spul werkt vaak veel beter. Ik had in Thailand altijd zo'n wit met roze flesje die was echt super goed!
    Je kan voor in je kamer ook zo'n electrisch ding kopen, werkt erg goed en super goedkoop! gebruik hem zelf hier in nederland hha!

  • 29 Juni 2010 - 13:40

    Oma Br.:

    bedankt voor je mooie kaart alleen was het adres niet goed, de kaart is nu eerst terecht gekomen in het bejaardenhuis maar die hebben hem netjes bezorgd, mijn adres is loenenseweg 19. blijf je reisverhalen steeds met belangstelling volgen maar hoe is het komt er straks een half balinees meisje terug naar nederland? veel liefs en tot kijk oma xxxx

  • 29 Juni 2010 - 22:48

    Jw:

    he gaaf ! en mooie foto´s ! kus jw

  • 30 Juni 2010 - 21:52

    Cindy:

    Toooof!

    De wereld is klein, maar Bali vrij groot :P

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar ^-^

  • 01 Juli 2010 - 18:02

    Britt:

    klinkt goed klinkt goed! xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 114825

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: