Afscheid nemen en verbalinezen - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Afscheid nemen en verbalinezen - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen en verbalinezen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Juli 2012 | Indonesië, Kalibukbuk

Snik snik, dag Eva! Wauw we hebben echt weer een top tijd gehad samen! Erg veel gelachen en bizarre dingen mee gemaakt. Natuurlijk posten wij niet al onze blunders op bloemm maar neem maar van mij aan, dat zijn er een boel!

Vandaag om 6.15 stonden Bayu 2 en zijn familie al op de stoep om Eva gedag te zeggen. Niet veel later volgde ook Bayu 1 :-) Super leuk dat ze kwamen.. Om 7 u was het dan zover en ging Eva met mijn Bali papa richting t vliegveld, toch een raar gevoel.
Ik ben nog even mn bed in gekropen om 2 uurtjes later weer wakker te worden en met Bayu 2 naar zijn huis en familie te gaan. Ik verbalinees als een gek haha.

Gister was ook weer een heerlijke dag waarop eef me getrakteerd heeft op een heerlijke spa behandeling. Een top massage en body scrub , heb weer een heerlijk baby huidje en ben totaal ontspannen!

Ook hebben Coba en Peer mij gevraagd om contact persoon te worden voor de fondsen werving enzo voor de nieuw te bouwen bieb! Vind het echt een super super eer en het lijkt me ook echt heel erg leuk om te doen :-) Op naar de 80.000 euro en een nieuwe bieb!

Wat me nu nog vooral is opgevallen is:
- Mensen vragen minstens 3x per dag of ik al gegeten heb
- Privacy is hier een ruim begrip, langskomen kan dan ook altijd :-)
- Poh (of hoe je het ook schrijft) is het balinees voor het indonesisch Mangga (mango) waar eef en ik nogal lol om gehad hebben want zo klinkt het ongeveer als er weer eens een mango uit de boom valt:P
- Bedienend personeel in een restaurant is hier ook direct babysitter (niet dat iemand Zoe zou kunnen weigeren maar toch..)
- T weer blijft hier perfect
- 99% van de bevolking is over muzikaal (zeer frustrerend)
- Genieten voor 100% is hier niet echt moeilijk:D
- En als laatste.. geloof NOOIT een Balinees als hij zegt dat het eten niet pittig is..

Heel veel liefs voor nu ennuh er zal binnenkort weer even een ietsie pietsie logischer te volgen verslag komen (A).

xxx Kirs

p.s.
Voetbal kijken in Kaliasem wordt echt mijn zondag ding, heerlijk! Ik wil ook hahaha
p.p.s.
Armbandjes zijn nog steeds te koop! Een sarong kan natuurlijk ook :-) Alle kleuren en modellen mogelijk!
voor een foto van de designs kan je me even app-en 0651700343 of natuurlijk mailen of facebook-en :-)

Cium manis dan sampai jumpa nanti!

• 30 Juli 2012 - 22:09

Ellen:

Hee lieve Kirs ja jij bent onderhand aardig ingeburgerd zeg! Maar respect hoor voor wat je allemaal doet voor de kinderen daar heb je ge-appt! Kus Ellen

• 31 Juli 2012 - 07:45

Eva:

Afscheid nemen bestaat niet.. Ik ga wel weg maar verlaat je niet!!
    Ik vond het ook weer fantastisch en ik ga je missen, of eigenlijk doe ik dat al.. Veel plezier nog schat!

• 31 Juli 2012 - 10:02

Ria:

Hè lieve dochter, het was fijn je weer even te horen en te spreken ( voel me wel een beetje oud als ik dit zeg) geniet nog maar lekker, succes met je bieb activiteiten.
    Lieve groeten aan allemaal daar. Dikke kus.