Douche probleempjes... - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Douche probleempjes... - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Douche probleempjes...

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Augustus 2012 | Indonesië, Kalibukbuk

Hallo Allemaal!

Hoe is het daar? Hier nog steeds prima!

Alle kinderen van het strand zijn nu lid van de bibliotheek en komen elke dag gezellig lezen op het strand. Ook gaat een deel elke dag mee naar de bieb, super leuk dus!
Mijn sarong? ach die is niet echt meer van mij te noemen. Vanmiddag was ik even wat wezen eten, kwam ik terug zaten er een aantal kinderen op mijn sarong te lezen, kleuren en spelletjes te doen.. Tja je moet er wat voor over hebben, daar zat ik dan dus op mijn teenslippers op het zand! haha

Verder staan er ook weer super leuke foto's van de street dance competitie van Coba Baca op facebook!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2320331983294&set=a.2320331703287.64862.1699381837&type=1&theater Gaaf weer!

Belinda is nu ook in Lovina en we hebben ontzettend veel lol samen. Balinezen blijven aparte mensen zo af en toe maar wij als duo schijnen er ook wat van te kunnen ;-)

Ook ben ik aan het kijken of het mogelijk is de praktijk van mijn minor hier op Bali ergens bij een organisatie te doen. Ondertussen heb ik contact met 2 organisaties die mij erg leuk lijken en groot genoeg. Coba Baca valt helaas af omdat het een relatief kleine organisatie is maar zelfs als ik bij een van die andere organisaties terecht kan, dan nog zal ik actief blijven voor CB natuurlijk!

Dat die mini salamandertjes best aardig veel poepen had ik al ontdekt maar vanaf gister hebben zij ontdekt dat het best leuk is te poepen op mijn handdoek! Bah! Stond ik dan met een handdoek vol uh poep:P
En Eef had het al voorspelt, het zou een x mis gaan als ik alleen was.. het moment dat ik onder de douche uit kwam, er achter kom dat al mijn deuren nog open staan, gordijnen niet dicht zijn en mijn handdoek nog buiten hangt.. Jups genant.
Badkamer uitgerend, laken van mijn bed gegrist en als een soort van mummie naar buiten gewaggeld om mijn handdoek te pakken. Ben benieuwd wat de buren gedacht hebben...
Dat douche gewoon niet zo mijn ding is blijkt wel weer. Het warme water doet het standaard niet als ik mijn haar wil wassen en van de week werd ik vergezeld door een giga grote dikke vette spin! Heb nog nooit zo vriendelijk gevraagd aan Kadek of hij ajb eventjes wilde helpen. Kadek, je bent mijn held!

Voor iedereen die al armbandjes bestelt heeft, super bedankt! CB en de kinderen op het strand zijn er ontzettend blij mee! :-)

Heel veel liefs en tot over een tijdje.

xxx Kirs

• 09 Augustus 2012 - 17:57

Eef:

Lekker bezig schattie! ;)