Zon, zon, zon! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Zon, zon, zon! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Zon, zon, zon!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Maart 2011 | Nederland, Leeuwarden

Woehoe ook in Nederland is de lente begonnen! Heerlijk die zon, ijsjes weer en iedereen is vrolijk(er)! De zomer komt dan ook steeds dichterbij...

Nog iets meer dan 3 maanden en dan zit ik gewoon in de Javaanse zon!
Natuurlijk is de Nederlandse zon die nu schijnt ook lekker maar een paar graadjes extra, zomerjurkjes, witte broeken en t-shirtjes daar ben ik wel aan toe :D

Op Java zal de route er ongeveer als volgt uit zien: Surabaya, Malang, Yogjakarta, Bandung.. Maar, zoals jullie waarschijnlijk wel gewend zijn, kan dit altijd nog veranderen..

Ook voor Coba Baca lopen de acties goed! De sponsorfietstocht ben ik hard aan het promoten en ik ben ook nog hard opzoek naar deelnemers... a.s. zondag zal ik zelf de 25 km route voor fietsen en als ik het kan, dan kunnen jullie het ook!
Verder begint de boekverkoop te lopen, sinds 11 maart verkoop ik via bol.com 2e hands boeken. Momenteel staan er 144 boeken online. Ben je dus nog op zoek naar een mooi boek, stuur dan even een mailtje voor de lijst!
Daarnaast kunnen goed uitziende, verkoopbare 2e handsboeken natuurlijk altijd bij mij gebracht worden (In Leeuwarden of in Amerongen, de thee staat klaar! :))

Na de fietstocht zal er weer een nieuwe actie komen... Een actie die ik uitvoer tijdens m'n reis... Nieuwsgierig? Vanaf 17 April kun je er meer over lezen...

Geniet van de zon iedereen, neem een extra ijsje en kom fietsen 17 april!

Liefs, Kirsten

p.s.
Opgeven voor de fietstocht kan nog steeds via: oppas_aanhuis@hotmail.com of kirstenvandervegt@gmail.com

p.p.s.
Vraag naar de speciale kortingen vanaf 4 personen en/of voor gezinnen!

p.p.p.s.
Na deze vakantie ben ik gewoon op dezelfde plek geweest als bassie en adriaan :D

• 23 Maart 2011 - 11:05

Nicole :

jij wel en ik niet:P! xxx

• 23 Maart 2011 - 12:17

Je Reismaatje:

Oeeeww ben zeer benieuwd naar die actie ;) Haha, wat gaat de tijd hard! Straks zitten we samen op java en bali, supervet haha!