Zon, zon, zon! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Zon, zon, zon! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Zon, zon, zon!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Maart 2011 | Nederland, Leeuwarden

Woehoe ook in Nederland is de lente begonnen! Heerlijk die zon, ijsjes weer en iedereen is vrolijk(er)! De zomer komt dan ook steeds dichterbij...

Nog iets meer dan 3 maanden en dan zit ik gewoon in de Javaanse zon!
Natuurlijk is de Nederlandse zon die nu schijnt ook lekker maar een paar graadjes extra, zomerjurkjes, witte broeken en t-shirtjes daar ben ik wel aan toe :D

Op Java zal de route er ongeveer als volgt uit zien: Surabaya, Malang, Yogjakarta, Bandung.. Maar, zoals jullie waarschijnlijk wel gewend zijn, kan dit altijd nog veranderen..

Ook voor Coba Baca lopen de acties goed! De sponsorfietstocht ben ik hard aan het promoten en ik ben ook nog hard opzoek naar deelnemers... a.s. zondag zal ik zelf de 25 km route voor fietsen en als ik het kan, dan kunnen jullie het ook!
Verder begint de boekverkoop te lopen, sinds 11 maart verkoop ik via bol.com 2e hands boeken. Momenteel staan er 144 boeken online. Ben je dus nog op zoek naar een mooi boek, stuur dan even een mailtje voor de lijst!
Daarnaast kunnen goed uitziende, verkoopbare 2e handsboeken natuurlijk altijd bij mij gebracht worden (In Leeuwarden of in Amerongen, de thee staat klaar! :))

Na de fietstocht zal er weer een nieuwe actie komen... Een actie die ik uitvoer tijdens m'n reis... Nieuwsgierig? Vanaf 17 April kun je er meer over lezen...

Geniet van de zon iedereen, neem een extra ijsje en kom fietsen 17 april!


Liefs, Kirsten

p.s.
Opgeven voor de fietstocht kan nog steeds via: oppas_aanhuis@hotmail.com of kirstenvandervegt@gmail.com

p.p.s.
Vraag naar de speciale kortingen vanaf 4 personen en/of voor gezinnen!

p.p.p.s.
Na deze vakantie ben ik gewoon op dezelfde plek geweest als bassie en adriaan :D


  • 23 Maart 2011 - 11:05

    Nicole :

    jij wel en ik niet:P! xxx

  • 23 Maart 2011 - 12:17

    Je Reismaatje:

    Oeeeww ben zeer benieuwd naar die actie ;) Haha, wat gaat de tijd hard! Straks zitten we samen op java en bali, supervet haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 114860

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: