Als een kind in een snoepwinkel... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Als een kind in een snoepwinkel... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Als een kind in een snoepwinkel...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Hallo Allemaal!

Sorry voor de update pauze...Maar ik ben er weer! Nog steeds gezond en gelukkig :-)

Eergister was bij Coba Baca de eerste computerles! Echt genieten! Super leuk hoe enthousiast en geconcenteerd iedereen aan het werk was..voor sommige was echt alles nieuw en was het al een hele ontdekking dat je kan klikken met de muis en dat als je die beweegt het pijltje op het scherm mee beweegt... De kinderen vatten het heel snel op en de 2 volwassen vrouwen die erbij zaten durfde ook steeds meer te proberen, een groot succes dus!!

Vandaag met Febe en Mulianing naar Singaraja geweest, hier in een boekwinkel een grote doos vol boeken gekocht! Voelde me net een klein kind in een snoep winkel...wat een keus! Morgen alle boeken invoeren in het systeem en coveren met plastic...exacte aantal nieuwe boeken volgt dan maar voor ongeveer 165 euro is de bieb weer een doos vol boeken rijker. Sponsoren, bedankt!!! Ga zo door! CB blijft nl groeien en groeien en is ondertussen een heus begrip hier in de omgeving!

Gister was mijn relax dagje (nja half) ik heb mezelf getrakteerd op een hangmat! Echt aankoop van het jaar, puur genieten... de ophang constructie is misschien niet direct om over naar huis te schrijven maar het heerlijk hangen en genieten van de blauwe luchten en palmboomtoppen terwijl ik een muziekje luister of wat lees, bevalt prima!!
Zo goed, dat ik spontaan de verjaardag van Rasta/Made Harris vergat hahahaha gelukkig was hij zo vriendelijk mij te helpen herinneren en kon ik nog net op tijd een stuk spekkoek en kaarsjes kopen :-) Klein feestje bij Poco dus!

Nu even wat eten, dan uurtje lekker in mn hangmat hangen en dan opweg naar Poco voor de Reggea avond! Gezellig gezellig dus!

Heel veel liefs en kusjes,

Kirs


p.s.
Volgende week geef ik mn eerste lessen engels alleen! Super spannend heb er echt zin in!

p.p.s.
Heb van Coba een boek gekregen " Indonesisch voor beginners" nu kan ik met een beetje volgorde aan de slag met leren...planning, over 3/4 jaar heb ik het boek uit hahaha

p.p.p.s.
Nieuwe fotos van Java en Bali staan op facebook! Voor het nieuwe Bali album check: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2222529443283.2127815.1249117448&l=1f60650ffa&type=1



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 114719

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: