Er is weer geboekt... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Er is weer geboekt... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Er is weer geboekt...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

14 Maart 2012 | Nederland, Leeuwarden

Ja ja het is weer zo ver, ook dit jaar zal ik weer een tijdje ver weg gaan naar de zon en genieten van goede Nasi Gorengs, zon gebruinde mannen, gebakken banaan, cultuur en een nieuw avontuur... Vietnam!

Vrijdag 29 juni zullen eef (zelfde vriendin als vorig jaar, we durven het weer aan ;-)) & ik vanuit Amsterdam over Frankfurt naar Singapore vliegen... In Singapore zullen wij 1 nachtje bijtanken om vervolgens door te vliegen naar Ho Chi Minh. Vanaf hier is het idee dat we de trein naar het noorden pakken en zo af en toe ergens stoppen tot we in Hanoi zijn...
Hoe, wat, waar en waarom is nog niet helemaal bekend (lees: nog 1 groot vraagteken) maar dat het weer gaaf wordt staat vast!

Vanaf Hanoi vliegen we dan naar Kuala Lumpur en dan door naar Bali. Oud & vertrouwd maar zeker goed! Ook dit jaar zullen we weer bij het voetbaltoernooi van Coba Baca zijn en dit jaar komt er ook nog een streetdance wedstrijd, super leuk allemaal en ik heb echt weer zin om iedereen daar te zien!
Een extra leuk puntje is dat Mulianing, 1 van de medewerksters van de bibliotheek, dan ondertussen moeder is geworden van haar 1e kind! Ben echt heel benieuwd :-)

Verder heb ik ook meteen al weer een bedel verzoek....namelijk;

Kinderzwemkleding

Coba geeft in de zomer geregeld zwemles aan de kinderen van Lion King, het kindertehuis in Singaraja maar zwemkleding is nog wel eens een probleempje...
Ook lijkt het mij leuk dit jaar met een aantal kids van het strand en/of de kinderen van Panji Anom te kijken of er wat te regelen valt.. Want kunnen zwemmen als je in de buurt van water woont is wel een soort van praktisch...

Alvast weer heel erg bedankt en ik hou jullie weer op de hoogte van, bijna ongecensureerde, vakantie verhalen ;-)

Heeeel veel liefs,

Kirs

• 14 Maart 2012 - 22:18

Eef:

Jaaaaa zwemmen! Love it! <3 en we hebben er weer zin in!!!!

• 09 April 2012 - 15:28

Kaj:

Heey , ik spreek je niet meer, weet niet waarom , maar ik wil je veel plezier wensen op je reis :)