Voor vakantie stress? hoe kom je erbij... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Voor vakantie stress? hoe kom je erbij... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Voor vakantie stress? hoe kom je erbij...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

20 Juni 2012 | Nederland, Leeuwarden

Ja ja het is weer zo ver nog iets meer dan een week en dan vertrekken Eva en ik naar Singapore, Vietnam en Bali.

De vakantie zenuwen gieren bij mij al aardig door mijn lichaam. Natuurlijk had ik ook dit jaar weer wat visum aanvraag probleempjes en wacht ik nu nog op een nieuw paspoort wat ik als het goed is aanstaande vrijdag op kan halen. Prima op tijd toch? een week voor vertrek...
Oke oke niet helemaal volgens planning want een visum voor Indonesië heb ik nu dus ook nog niet maar dat houd de spanning erin.

Verder ben ik nog druk bezig met wat laatste dingen voor school en het opstellen van een COMPLETE! paklijst.
Iemand nog tips van dingen die ik echt niet moet vergeten?

Oke... ik durf er na de flater van het Nederlands elftal bijna niet meer over te beginnen maar... er zijn gelukkig teams die het beter gaan doen! Deze teams zullen spelen op het 3e officiële Coba Baca voetbal toernooi! Dit zal het grootste toernooi tot nu toe worden. Even wat cijfers op een rijtje dit toernooi zal:

- 12 teams hebben met elk ongeveer 7 spelers!
- er zullen 2 velden worden gebruikt
- Het toernooi zal 2 dagen duren
- liters water worden gedronken (exact aantal volgt na 16 juli ;-))
- veel vrijwilligers actief zijn
- tientallen/honderden? supporters zijn!
- gespreksmateriaal opleveren voor weken.
- En natuurlijk lol voor 10!

Dit jaar zal ook Coba Baca weer een team hebben. Dit team is dit jaar erg goed getraind en zal het op moeten nemen tegen mijn eigen team, Team Magic!
Inderdaad zoals de naam al doet vermoeden, geen probleem want deze jongens zijn Magic! Om ze ook die uitstraling te geven ben ik nog steeds op zoek naar sponsoren! Het team bestaat uit 7 jongens tot 14 jaar die allemaal graag een shirt, broek en sokken zouden willen dragen. Na de blamage van het Nederlands elftal lijkt het mij dan ook niet meer dan logisch dat iedereen dit top team wil steunen!

Kosten: 5,50 euro per kind voor een outfit en +/- 5 euro per kind voor een paar voetbal schoenen.
Kan Team Magic op jullie rekenen?



Verder nog even wat vakantie details natuurlijk is er nog niets geboekt (zou saai worden) maar heb ik me al wel een beetje ingelezen. Het met de trein door Vietnam idee is er nog steeds maar t zou goed kunnen dat er bepaalde stukjes gevlogen gaan worden. Niet omdat ik hier nou zo vreselijk van houd maar ach alles went...?
Op Bali zal ik vooral hard aan de slag gaan voor Coba Baca en kijk ik er ontzettend naar uit om iedereen weer te zien. Met m'n Bali papa zal ik een fietstocht gaan maken door de sawah's en kleine dorpjes. Het idee hierachter is om te kijken of er geld mee te verdienen zou zijn. Daarnaast zal ik Zoe, het dochtertje van Mulianing voor het eerst kunnen knuffelen en hopelijk wat meer Indonesisch kunnen volgen als afgelopen jaren!

Jullie zijn natuurlijk weer van harte welkom alle verhalen te volgen op bloemm of facebook.


Tot heel snel liefs,


Kirsten



p.s.
onze route in Vietnam zal ongeveer zo zijn: Starten in Ho Chi Minh/Saigon en eindigen in Hanoi ;-)


  • 23 Juni 2012 - 08:08

    Richelle :

    Wat een reis voor de boeg. Spannend hoor! Leuk dat jullie samen gaan en mooi dat je je weer inzet voor Coba. Zo een fietstocht is echt een goede! In Bangkok heb je die ook. Ze vragen er daar flink veel geld voor. Maar even marketing minded: als je dit goed organiseert en in de markt zet via sociale media, een simpele
    Website, incl. Local lunch bij ee. Van de locale is dit een gat in de balineese markt. Het zou helemaal
    Goed zijn om een route uit te stipelleb dat je doo bijv. De tuin van locals fietst en hun echt leert kennen. Jij kent de taal en de menen daar. Dus gebruik dat en ga ervoor!! Succes. Als je nog wil da ik mee denk
    Hoor ik het.

  • 27 Juni 2012 - 08:16

    Oma Br.:

    Lieve Kirsten, Ja , nog een paar nachtjes slapen en dan begint weer je grote reis, heb je je studie dit jaar weer met succes kunnen afronden? en als je om sponsoren zoekt vermeld dan nog even je banknummer hiervoor, veel liefs, een goede reis en wees zuinig op jezelf. oma br.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 115078

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: