Dag, dag Leeuwarden - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Dag, dag Leeuwarden - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Dag, dag Leeuwarden

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Juli 2014 | Nederland, Amerongen

Mijn kamer is weer onder verhuurd, alle spullen zijn naar Amerongen verplaatst. Het voelt raar, ik weet dat mijn kamertje bij Tamara in goede handen is maar ik zal Leeuwarden (en natuurlijk de mensen daar en in de rest van Nederland) missen. Maar het is tijd voor de volgende stap,mijn stage in Groningen is met een zeer positieve beoordeling afgerond dus nu... vakantie!

Aanstaande dinsdag vliegen we met z'n vieren over Dubai naar Maleisië waar we twee weken gaan rondreizen. Na die twee weken vliegen we door naar Bali om daar nog bijna 2.5 week rond te reizen, vrienden te bezoeken en te genieten. Na die tijd zal ik alleen doorvliegen naar mijn volgende uitdaging beginnen; de Filipijnen, Manilla, Smokey Tours.

In Maleisië starten we in Kuala Lumpur waar we 2 dagen hebben om bij te komen, heerlijk te eten, naar de fish spa te gaan en te shoppen om daarna door te reizen naar Melaka. Na twee dagen in Melaka gezeten te hebben gaan we terug naar Kuala Lumpur om door te vliegen naar Kuala Terenggangu, een plaats aan de oost kust van Maleisië. Wat we hier exact gaan doen? Geen idee. Opzich ligt het op de rand van een aantal boeiende gebieden en is het in ieder geval een plek waar we geen grote groepen Nederlanders tegen zullen komen (absoluut een pluspunt). Vanuit hier gaan we verder naar de Perhentian Islands voor het Robinson Crusoe gevoel. Een paar dagen snorkelen, hangen in de hangmat, boekjes lezen, zonnen en niets doen. Vanaf de Perhentian gaan we naar Kota Bharu voor nog een beetje cultuur om vanaf daar weer door te vliegen naar Bali. Op Bali bezoeken we Uluwatu, Amed, Lovina (mijn thuis dorp) en Seminyak.

Zelf ben ik ook heel erg benieuwd hoe het nu is met Coba Baca en alle mensen die ik ken in en om Lovina. Het zal bijzonder zijn ze hier weer te zien.

Maar nu eerst.. nog even stressen, want zoals gewoonlijk heb ik gewoon niet zoveel met die laatste dagen. Morgen nog een gezellige BBQ en even een appeltaart bakken en dan langzaam aan alles inpakken voor minimaal 6 maanden Azië. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Kirsten

p.s.
Ik ben ook te volgen via: https://www.wereldsupporter.nl/profiel/kirsten

p.p.s.
Zelf naar Bali/Indonesië? Kijk dan op www.reisnaarbali.com voor reizen op maat.

  • 20 Juli 2014 - 15:54

    Linda:

    Lieve Kirsten,
    Heel veel plezier tijdens je eerste gedeelte van de trip en daarna een heel fijne en leerzame tijd. In gedachten gaan we lekker met je mee en verheugen ons nu al op je reisverhalen. Geniet ervan meisje. XXX Jelle en. Linda en een ongelofelijk dikke knuffel van Nadine en. Noah. YOU go GIRL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 114873

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: