Dag, dag Leeuwarden - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Dag, dag Leeuwarden - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Dag, dag Leeuwarden

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Juli 2014 | Nederland, Amerongen

Mijn kamer is weer onder verhuurd, alle spullen zijn naar Amerongen verplaatst. Het voelt raar, ik weet dat mijn kamertje bij Tamara in goede handen is maar ik zal Leeuwarden (en natuurlijk de mensen daar en in de rest van Nederland) missen. Maar het is tijd voor de volgende stap,mijn stage in Groningen is met een zeer positieve beoordeling afgerond dus nu... vakantie!

Aanstaande dinsdag vliegen we met z'n vieren over Dubai naar Maleisië waar we twee weken gaan rondreizen. Na die twee weken vliegen we door naar Bali om daar nog bijna 2.5 week rond te reizen, vrienden te bezoeken en te genieten. Na die tijd zal ik alleen doorvliegen naar mijn volgende uitdaging beginnen; de Filipijnen, Manilla, Smokey Tours.

In Maleisië starten we in Kuala Lumpur waar we 2 dagen hebben om bij te komen, heerlijk te eten, naar de fish spa te gaan en te shoppen om daarna door te reizen naar Melaka. Na twee dagen in Melaka gezeten te hebben gaan we terug naar Kuala Lumpur om door te vliegen naar Kuala Terenggangu, een plaats aan de oost kust van Maleisië. Wat we hier exact gaan doen? Geen idee. Opzich ligt het op de rand van een aantal boeiende gebieden en is het in ieder geval een plek waar we geen grote groepen Nederlanders tegen zullen komen (absoluut een pluspunt). Vanuit hier gaan we verder naar de Perhentian Islands voor het Robinson Crusoe gevoel. Een paar dagen snorkelen, hangen in de hangmat, boekjes lezen, zonnen en niets doen. Vanaf de Perhentian gaan we naar Kota Bharu voor nog een beetje cultuur om vanaf daar weer door te vliegen naar Bali. Op Bali bezoeken we Uluwatu, Amed, Lovina (mijn thuis dorp) en Seminyak.

Zelf ben ik ook heel erg benieuwd hoe het nu is met Coba Baca en alle mensen die ik ken in en om Lovina. Het zal bijzonder zijn ze hier weer te zien.

Maar nu eerst.. nog even stressen, want zoals gewoonlijk heb ik gewoon niet zoveel met die laatste dagen. Morgen nog een gezellige BBQ en even een appeltaart bakken en dan langzaam aan alles inpakken voor minimaal 6 maanden Azië. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Kirsten

p.s.
Ik ben ook te volgen via: https://www.wereldsupporter.nl/profiel/kirsten

p.p.s.
Zelf naar Bali/Indonesië? Kijk dan op www.reisnaarbali.com voor reizen op maat.

• 20 Juli 2014 - 15:54

Linda:

Lieve Kirsten,
    Heel veel plezier tijdens je eerste gedeelte van de trip en daarna een heel fijne en leerzame tijd. In gedachten gaan we lekker met je mee en verheugen ons nu al op je reisverhalen. Geniet ervan meisje. XXX Jelle en. Linda en een ongelofelijk dikke knuffel van Nadine en. Noah. YOU go GIRL.