Vier weken, drie landen, twee...?, één familie :-) - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Vier weken, drie landen, twee...?, één familie :-) - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Vier weken, drie landen, twee...?, één familie :-)

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Augustus 2014 | Indonesië, Seminyak

Alweer de laatste volle dag met z'n 4-en en dat voelt vreemd. De afgelopen vier weken hebben we vele kilometers afgelegd, in 11 hotels/homestays/villa's geslapen, steden bezocht, gezwommen, gesnorkeld op de mooiste plekken, minimaal 45 maaltijd met rijst gegeten, papa zijn verjaardag gevierd, vrienden ontmoet, ervaringen gedeeld, meer dan 700 foto's gemaakt en vooral ook genoten.

Op Bali aangekomen hebben we genoten van onze prachtige accommodatie in Uluwatu (uitzicht over de "eat, pray, love"-baai), gesnorkeld in Amed en genoten van het "thuis" gevoel in Lovina. Het was gaaf om m'n ouders en Britt "mijn" plekjes te kunnen laten zien. Om ze kennis te laten maken met Kadek Ola en Putu Sukma (m'n "adoptie-dochtertje") en samen met hen de kleren van Oma weg te kunnen geven. Alles is op zijn plek en ook de knuffels hebben een mooi nieuw huis gevonden. Natuurlijk zijn we ook nog bij Coba Baca geweest en het nieuwe gebouw is echt SUPER. Het is zo gaaf om te zien wat er van het gebouw geworden is, hier kunnen ze echt jaren mee vooruit. Nu in Seminyak genieten we van de laatste luxe, lekker eten en elkaar.

Het voelt dan ook wel gek dat Papa, Mama en Britt morgen een andere kant op vliegen om elkaar dan pas in januari of februari weer te zien. Wanneer ik klaar ben met mijn stage, mama een jaartje ouder is, Britt hopelijk een nieuwe kamer in Nijmegen heeft en papa al weer vele andere landen bezocht heeft of is gaan hockeyen met een nieuwe hockeystick. 5 maanden is lang en in zo'n periode kan er veel gebeuren en tja dan komen er zo vlak voor vertrek altijd van die *slik* momentjes.

Maar ik kijk ook uit naar de nieuwe dingen. Mijn hotel in Singapore is geboekt en de 21e vlieg ik dan door naar de Filipijnen. Een nieuw land, nieuwe taal, nieuwe stageplek en nieuwe mensen. Ik ben benieuwd en stiekem ook wel een klein beetje zenuwachtig maar ik ga ervoor. Mijn rooster t/m 30 september is bekend en ook mijn taken lijst is al in dropbox gepubliceerd. Van Sales & Marketing tot vrijwilligerswerk boekingen van alles staat er in. Daarnaast ga ik natuurlijk mijn vrije dagen optimaal benutten en hoop ik ook de Filipijnen een beetje te kunnen ontdekken (en misschien wel naast Bali in mijn hart te plaasten?) als jullie nog tips hebben, welkom!

*Terwijl ik dit schrijf, vanuit een grote (leuke maar niet echt lekker zittende stoel), zie ik dat mama ligt te slapen bij het zwembad, papa een boek leest met zijn ogen dicht en Britt in pyjama (het is hier 14u) in de zitzak hangt.* Ik ga ze missen.

Jullie horen snel meer van me (sneller dan afgelopen vakantie) en foto's volgen op Facebook.

Veel liefs en sampai jumpa, tot snel,

Kirsten (of Kristien, Christine, Cristien en alles wat daar op lijkt).


p.s.
Oma Brouwer, bedankt voor uw lieve reactie op mijn blog :-) Ik herinner met het lied zeker nog, veel liefs en kusjes terug xxx.



  • 19 Augustus 2014 - 08:51

    Marlotte:

    Ah heel lief geschreven Kirs!! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 114867

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: