Real life Jungle book! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Real life Jungle book! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Real life Jungle book!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

04 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

* Look for the bare necessities
The simple bare necessities
Forget about your worries and your strife
I mean the bare necessities
Old Mother Nature's recipes
That brings the bare necessities of life *

Ja ja we zijn er! In de Jungle (nja nu even op een internet plekje) maar... ons hutje ligt midden in de bossen, de eerste slang is al gespot, hier naar toe komen ging met een 3 uur duurende boot tocht en vanaf ons stoeltje konden we vanmiddag de apen door de bomen zien slingeren!
Echt super gaaf dus:D

Ook een echt tropische stortbui hoorde daar even bij, heerlijk!
Ik voel me net Jane alleen dan zonder Tarzan :-)
Morgen is het idee een canopy walk te gaan doen en verder te chillen langs de rivier en te genieten van t uitzicht enzo!

Daarna terug naar Jerantut (een klein stil spook dorpje waar we net vandaan komen omdat daar een prima station zit :-)) om vanaf daar de trein te pakken richting Kota Bahru, tenminste dat is nu het idee...
You never know...

We gaan nu weer verder met hard zingend door de jungle lopen en in plassen stampen, Love my life!

Tot snel!

xxxx

• 04 Juli 2012 - 11:46

Jw:

gatsie wat klinkt dat vervelend en nog regen ook (hebben we hier lekker ook) :-)

• 05 Juli 2012 - 22:10

Esther:

Geniet ervan!! Klinkt super allemaal! Ik.zje je al slingeren door de jungle^^ tot snel!