Orang Putih - Reisverslag uit Ipoh, Maleisië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Orang Putih - Reisverslag uit Ipoh, Maleisië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Orang Putih

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Juli 2012 | Maleisië, Ipoh

Heej!

Hier zijn we dan weer :-)
Vanuit de jungle was het idee naar Kota bahru/de perhentian te gaan maar helaas helaas de trein was vol.
Oftewel plannen veranderde (alweer ;-)) We hebben vanuit Jerantut toen direct een trein naar Kuala Lumpur gepakt. Na een nachtje Kuala Lumpur zijn we door gegaan naar Pulau Pangkor.
Een hele belevenis. Volgens de lonely planet een mooi eilandje met witte stranden vooral bekend bij lokale toeristen... Nou dat hebben we geweten.
Na 5 minuten op de boot begon het, mensen die het met elkaar hadden over " Orang Putih" (mens wit) en naar ons toe kwamen om te vragen of ze met ons op de foto mochten.
We voelde ons ware hollywood sterren en hebben dus vriendelijk geglimlacht ;-)
Eva kreeg een meisje op schoot gezet die niet meer bij haar weg wilde op en top lol dus en een goed begin!
Op pulau pangkor aangekomen kwamen we bij ons super leuke guesthouseje. Hangmat opgehangen en chillen maar!
Volgende dag lekker op t strand gelegen en te snel verbrand :(
's avonds wat gegeten en 2 australiers ontmoet waarmee we gezellig hebben zitten kletsen, top eilandje, goede sfeer, slechte karaoke muziek maar prima vermaakt!

Nu zitten we in Ipoh, het idee (tja " plan durf ik het bij ons al niet meer te noemen) is dat we morgen hier wat grotten gaan bezoeken en dan door reizen naar Kuala Lumpur waar we dan nog 1,5 dag hebben voor we naar Bali vliegen :-)

Op Bali is ondertussen trouwens het street dance toernooi geweest wat, volgens de verhalen, een groot succes was! Echt heel leuk :-)
Ze doen het weer goed dus!

Jullie horen binnenkort vast weer meer en uh wat foto's zullen volgen als we op Bali zitten...

Heel veel liefs,

Kirsten

p.s.
Iemand enig idee hoe je je muziek MAKKELIJK van een ipod af krijgt? mijne heeft het begeven en zonder muziek terug vliegen lijkt me toch niet optimaal ;-)

p.p.s.
We zullen jullie ook wat zon sturen enzo

xxx

• 09 Juli 2012 - 14:02

Ellen:

Jaaaa stuur maar wat zon hoor, kunnen wij wel gebruiken. Maar vooral lekker luieren in jullie zonnetje daar natuurlijk hè fotomodellen! Lfs Ellen

• 09 Juli 2012 - 21:45

Opa Jochem:

Jullie vermaken je wel weer, geniet ervan en zorg dat je niet al te erg verbrand. We lezen t.z.t. het volgende verslag
    Goet

• 11 Juli 2012 - 10:48

Oma Br:

Wat zielig een volle trein en dan wat anders uit moeten zoeken, maar volgens mij lukt jullie dat best. en ja dan nu weer op bali, nu veel plezier maar weer en heb maar een klein beetje medelijden met de thuisblijvers die ook graag wat beter weer zouden willen hebben, liefs voor allebei van oma br. xx