Nog 6 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 November 2019 | Nederland, Leeuwarden

Wat 1,5 jaar geleden begon met een appje "ze leeft". Is nu het begin van een bijzondere reis naar Colombia.

5 December vliegen Romke, Greet (adoptie moeder van Romke) en ik naar Colombia. De eerste week zitten we met z'n drieën in een AirBnB in Bogota. Een week waarin we voor het eerst Romke zijn biologische moeder, broers, zussen en neefjes en nichtjes gaan ontmoeten. Super bijzonder natuurlijk en stiekem ook mega spannend! Na deze week blijft Greet nog een weekje alleen in Bogota om de Colombiaanse markten onveilig te maken. Romke en ik zullen dan door reizen naar....??? Inderdaad plannen zat maar waar we precies naar toe gaan en wanneer is nog niet helemaal duidelijk. Globaal hebben we een plan dat bestaat uit koffie plantages en tropische stranden. Maar behalve ons laatste hotel in Cartagena is er nog niets geboekt. We kunnen dus nog alle kanten op.

Wat niet alle kanten op kan is mijn vlieg outfit. Het is al weer even geleden dat ik echt een lange vlucht heb gemaakt. Gelukkig groei ik niet meer, en kom ik blijkbaar ook weinig aan, want mijn wel bekende "vliegbroek" past nog steeds. Voor de mensen die zich af vragen wat er zo bijzonder is aan deze broek... Deze broek heb ik sinds 2008 elke vlucht aan, dat is op dit moment al 50 keer. Omdat de broek niet bepaald modieus meer is (hij is van voor 2008, dus eerder retro?), heb ik hem alleen nog maar aan als ik vlieg. Speciaal voor onze vlucht van Amsterdam naar Bogota is hij dus weer uit de kast gekomen voor een beetje extra vlieg-geluk :-)

Zodra we in Colombia zijn zal ik hier af en toe een update geven over onze reis, dus als je het leuk vindt, volg ons gerust.

Liefs,

Kirsten

p.s.
Ondanks dat we 5 december vliegen, hoeven we pakjes avond niet over te slaan. Afgelopen weekend hebben we een heerlijk Sinterklaas avondje gehad in Amerongen. Bedankt nog familie Brouwer dat jullie het etentje van oma wilde verzetten!

• 29 November 2019 - 16:06

Meyke:

Wat een bijzondere en spannende reis wordt dit voor jullie! Een mooi avontuur gewenst samen!

• 30 November 2019 - 10:45

Janny Louissen :

Hallo Kirsten en Romke,

Een hele goede reis gewenst en een fijne tijd.
    Lijkt me leuk om jullie reis verslag te volgen.
    Groet Janny.

• 02 December 2019 - 12:29

Leny :

Heel veel plezier en succes. We blijven jullie volgen.
    Leny en Geert

• 02 December 2019 - 12:47

Henry:

Heel veel plezier . Een bijzondere reis, die jullie gaan maken.

• 02 December 2019 - 20:19

Mia :

Kirsten en Romke , wil jullie een hele goede tijd toewensen in Columbia !

• 03 December 2019 - 22:04

Nelleke Vink:

WoW wat leuk dat jullie dit gaan doen? Kan ik jullie ook volgen op Polarsteps? :-)