De tijd vliegt...! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu De tijd vliegt...! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt...!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

11 Mei 2012 | Nederland, Leeuwarden

Hallo Allemaal!

Wat gaat de tijd snel! Ondertussen hebben Eva en ik alweer aardig wat dingen bedacht voor onze reis, ben ik alweer bijna jarig en is ons start hotel geboekt :-D
Heerlijk gevoel weer... onze 1e nacht zal in Singapore zijn en wel in het super sexy Moon Hotel. Bij het zien van die website werd ik direct verliefd... nog 10000den andere hotels vele malen bekeken maar eigenlijk had ik m'n keus al gemaakt het Moon hotel moest en zou het worden. Gelukkig zitten eef en ik redelijk op 1 lijn dus namen we de prijs voor lief, besloten verder alles budget te gaan doen maar onze nacht in Singapore dat moest gewoon een top begin zijn. Benieuwd naar waar ik zo gek op werd? check dan even de website:
http://moon.com.sg/ sexy toch?

Daarna zullen we door reizen naar Vietnam wat eigenlijk nog 1 groot vraagteken is... van Saigon naar Hanoi hoe, wat, waar, wanneer blijft een verrassing (anders heb ik daar niets meer te schrijven natuurlijk..)

Goed genoeg geslijm over een hotel want er zijn ondertussen nog veel meer leuke dingen gebeurd! Mulianing een van de medewerksters van de Bieb is bevallen van een gezonde dochter, Zoë. Ik ben nog in spanning aan het wachten op foto's maar ze is vast heel lief, klein en Balinees hahaha
Zodra we in Lovina zijn willen we dan ook zeker even kijken met de roze broekjes/jurkjes en schattige t-shirtjes in de aanslag ;-)

Ook ga ik volgend jaar op school starten met een minor humanitarian management. In deze minor leer ik alle ins en outs van vrijwilligersorganisaties en... een stukje fondsenwerving. Dat laatste zal ik ook direct gaan gebruiken voor Coba Baca want er is geld nodig, veel geld. Coba heeft weer onderhandeld met de eigenaar van het pand waar de bibliotheek in zit maar deze man laat de prijzen nu wel heel hard stijgen. Er moet dus gezocht worden naar een nieuwe oplossing en die is gevonden in het kopen van 4 are grond en het bouwen van een eigen gebouw. Geschatte budget: 60.000 euro. *auwts*. Coba is al bezig een professionele fondsenwerver in te schakelen maar mochten er nou lezers zijn met geniale ideeën, creatieve uitspatting of een veel te zware portemonnee? Voel je niet bezwaard en stuur gewoon even een berichtje ;-)
Direct doneren kan natuurlijk ook via:

http://cobabaca.org/doneren.php


Dan als afsluiter nog wat vakantie nieuws en weetjes...

want.. Wisten jullie dat ik dit jaar:
- van Frankfurt naar Singapore vlieg met een Airbus A380?
- We 8 of 9 vluchten doen! (en dat met mijn heerlijke vliegstress)
- Ik dit jaar niets ga vergeten wat met m'n camera te maken heeft... (hoop ik)
- We zoveel uitnodigingen gehad hebben van Indonesische vrienden dat we nu al tijd te kort hebben...
- we jullie natuurlijk weer geregeld op de hoogte gaan houden en ik nu niets meer weet...?



Heel veel liefs,


Kirsten


p.s.

"Like" nog wel even de facebook pagina van Coba Baca
www.facebook.com/CobaBaca

  • 11 Mei 2012 - 19:11

    Kirsten Van Der Vegt:

    oh ja nog 1...
    Wist je dat ik wonder boven wonder mijn module DUITS gehaald heb hahahaha oftewel nooit meer duits tralala

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 114721

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: