Geboekt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

15 April 2013 | Nederland, Leeuwarden

Ja ja en toen was het alweer zo ver...mijn ticket is geboekt!
3 Juli zal ik met Emirates naar Dubai vliegen waar ik dan 22 uur de tijd heb om rond te kijken, me te verbazen en nog even te genieten van alle luxe. Daarna zal ik door vliegen naar Kuala Lumpur :-) Het idee is om vanaf daar dan vervolgens naar Sulawesi te gaan en rond te gaan reizen. Wat in ieder geval vast staat is dat ik de laatste maand in Bali zal zijn om wat te helpen bij Coba Baca, vrienden te ontmoeten en te genieten.

Met het weer van nu is er niet direct noodzaak om weg te gaan maar toch wel weer erg lekker! Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn om rond te reizen tijdens de Ramadan, alleen en weer nieuwe plekken te ontdekken, helemaal gaaf gewoon!

Hier in Nederland gaat ook alles lekker. De ASN foundation heeft de eerste 1.000 euro voor de aanbouw gedoneerd en ook de "Upgrade" van 2 april (http://www.upgraden.nu/node/1063) heeft een mooie 311 euro opgeleverd. De teller staat nu dus op 1.311 euro! Met een verwachte donatie van Safe-drive rij-opleidingen kunnen we nu melden dat er nog "maar" 23.189 euro nodig om het gebouw in Tukad Mungga volledig te verbouwen tot bibliotheek! Tips voor acties, subsidie/sponsor-aanvragen zijn erg welkom :-)

Ook zal 1 van de Coba Baca fans de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen voor Coba Baca! Super leuk dat op die manier steeds meer mensen betrokken raken bij Coba Baca.

De Upgrade die 311 euro heeft opgeleverd was een super leuke actie met 9 studenten bij de AH XL in Leeuwarden. Tijdens deze actie hebben we 100 winkelende mensen verblijd met een GRATIS boek. De reacties waren geweldig, want goed doen, een boek + boekenlegger toekrijgen en echt niet hoeven te betalen is natuurlijk ook wel een top constructie. Hoe dit precies in elkaar zat, is te zien in het filmpje en persbericht :-)

Helaas, voor de Brouwers, ben ik er dit jaar dus niet bij met familie-weekend. Ik zal aan jullie denken en er een Balinese familie dag van maken ;-) Dit jaar dus geen armbandjes te koop tijdens het weekend. Maar niet getreurd op bestelling heb ik vast nog wel 10 kilo bagage ruimte over voor sarongs, armbandjes, bananenblad (foto)boekjes en andere leuke spulletjes.

Voor nu, geniet van de zon & tot snel!

Liefs,

Kirsten

• 15 April 2013 - 20:06

Linda:

Wat jammer dat we je moeten missen dit jaar, maar wat leuk dat je weer op reis gaat. Het duurt gelukkig of even dus we zien je vast nog voor de tijd. Kus kus

• 16 April 2013 - 12:45

Oma Br.:

snik snik snik, maar begrijp het best, liefs en xxxx van oma

• 19 April 2013 - 15:48

Kirsten: