welkom thuis - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu welkom thuis - Reisverslag uit Kalibukbuk, Indonesië van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

welkom thuis

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

04 Augustus 2013 | Indonesië, Kalibukbuk

Hoi hoi!

Dat is weer een tijdje terug dat ik mijn laatste verslag schreef.
Na een hele leuke dag met Julie en haar zusje en een romantisch diner bij kaarslicht door een stroomstoring :-p
De volgende dag met een lichaam vol zenuwen en een knoop in mn buik, naar Lovina vertrokken. Bij het binnen rijden van Lovina kon hij wat mij betreft wel wat harder door rijden haha.
Bij m'n hotel aangekomen waren ze helemaal in de stress want ze zaten vol en dus hadden ze voor mij bij de overburen een kamer geregeld die zij betaalde en na 2 dagen kon ik dan verhuizen naar mijn kamer. Ik zag het probleem dus niet echt, top geregeld!
Nu in mn eigen kamer waar de waslijn en mn hangmat hangen, kinderen geregeld komen spelen en vrienden opeens op de stoep staan. :-)

Ook was het weer heel erg leuk om bij Coba Baca te zijn. Het dochtertje van Mulianing is onwijs grappig en echt een beetje een voorbeeld voor alle andere kinderen hier in de omgeving. De voorbereidingen voor de cb bazaar zijn ook weer in volle gang. Het wordt weer een topdag met optredens, informatie en leuke activiteiten. Het Albert Heijn keukentje met de mini's is ook vol op in gebruik. Ideaal voor gezellig spelen maar ook voor het leren van Engels en het oefenen van rekenen :-). En tot slot wordt er ook nog een coba baca voetbal team samengesteld voor een nieuwe jeugdcompetitie. Daarom gaat er nu wekelijks getraind worden waarbij de 1e training van de week gegeven is door het neefje en de broer van Coba samen met mij. Super leuk! Ik kijk al uit naar het volgende zweet uurtje.

Verder maak ik zelf nog wat leuke tripjes. Sekumpul waterval en trekking staat voor morgen op de planning, het 1e hot spring bezoekje is geweest en de kookcursus met putu bijna geregeld :-)

Vandaag is in Nederland ook de Deventer boekenmarkt. Op deze markt zal IlSogno boeken verkopen waarbij de volledige opbrengst naar Coba Baca gaat....spannend!!

Voor nu veel liefs vanuit hier!
Kirs


P.s.
Het Indonesisch leren gaat steeds beter yeah! voor een aantal vrienden blijkbaar een erg goede reden om me dan maar Balinees aan te leren. Nou kadek Ola, Paman kd ola, Febry en de rest, dat is echt nog wat te enthousiast haha maar wel lief dat ze vinden dat ik uit kaliasem kom ipv uit nederland en dat terwijl ik nu in kalibukbuk verblijf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Een hoop nieuwe landen,mensen en culturen leren kennen...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 114806

Voorgaande reizen:

05 December 2019 - 29 December 2019

Colombia

22 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Maleisië, Bali en stage op de Filipijnen

03 Juli 2013 - 01 September 2013

Let the sun shine!

11 November 2012 - 24 Januari 2013

Stage Humanitarian management 2

29 Juni 2012 - 16 Augustus 2012

Vietnam (of toch niet:?) Maleisie & Bali 2012

01 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Java - Bali 2011

04 Juni 2010 - 14 Augustus 2010

Bali en omgeving

13 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

15 Juli 0000 - 30 November -0001

Zuid-oost Azie 2009

Landen bezocht: