Zon, zon, zon! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu Zon, zon, zon! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kirsten Vegt - WaarBenJij.nu

Zon, zon, zon!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Juni 2013 | Nederland, Leeuwarden

En toen was het alweer bijna zover... Afgelopen donderdag mijn voorlopig laatste dag gewerkt in Leeuwarden, spullen ingepakt, nectarines in de fruit schaal laten liggen (ja dat ruikt vast top over 9 weken..) en naar Amerongen vertrokken.
Hier nog een mega was lijst met "things to do" om af te werken en dan stap ik woensdag weer in het vliegtuig richting Azië.

In de tussentijd heeft m'n zusje ook haar diploma gehaald, trots, blij, super! En al m'n nichtjes ook! Toch wel een lekker gevoel ha!

Vandaag het pakket met AH keukentje, AH mini's, kinderkleren, zwembandjes, opblaas walvis en nijntje bal verzend klaar gemaakt. Exact 10 kilo top dus! Mijn eigen backpack zit ook weer vol aantal kilo kinderkleren, klamboe, reislaken en wat kleren voor mezelf zorgt voor een record... 12,6 kilo bagage in totaal! Oke waar gaat dit mis? Wat ben ik vergeten? haha Gelukkig mag ik 30 kilo mee nemen, nuttig dus wel ;-)
Dat wordt goedkoper reizen met AirAsia, zelf m'n backpack kunnen tillen etc etc.

Met Coba Baca zijn nog wel wat leuke successen behaald. De poll voor 1% van de periode omzet van Il Sogno (www.ilsogno.eu) is gewonnen! En ook de opbrengst van hun kraam op de Deventer boekenmarkt zal aan Coba Baca gedoneerd worden. Mochten jullie dus nog Italie gerelateerde boeken hebben (kookboeken, reisgidsen, studie boeken, romans die iets met italie te maken hebben, doneer ze dan ajb aan Il Sogno in Amerongen of Amsterdam.) Het project zelf is te bekijken via: www.1procentclub.nl/cobabaca Super leuk dus!
Op Bali is ondertussen het jaarlijkse voetbal toernooi gehouden. Als ik de verhalen mag geloven was het weer super! Twee jongens van FC Magic hebben dit jaar als scheidsrechter mee gedaan, grappig om te zien hoe enthousiast iedereen elk jaar weer is voor het toernooi.

Zelf ben ik vanaf nu lekker bezig met :
- uit eten gaan met de familie
- oma's zien
- laatste dingetjes kopen
- genieten
- en het plagen van m'n zusje <3

Daarna zal ik de Burj al Kharifa op gaan, Kuala Lumpur onveilig maken (ja een nieuw paar schoenen is echt heel heel heel hard nodig!) en dan naar....? Tja inderdaad bestemming onbekend! Maar dat lezen jullie hier vanzelf wel weer!

Liefs en tot snel,

Kirs